Einar Halvorsen Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 For de av dere som har dette programmet og som ikke er helt sikker på bruken, har jeg laget en kjapp innføring. Dere finner den her: Bruk av FSNavigator 4.51 Programmet er meget nyttig og er payware. [ 12-08-2002, 21:42: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Bra jobba, Einar! Har brukt FSNav en god stund nå, men jeg ser det er ganske mye nyttig som jeg ikke visste om. Siter
Hans Utne Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Hei, Det kunne vært artig å vite hva den enkelte har problemer med når det gjelder FS4.51, spesielt siden jeg for en tid tilbake påtok meg å oversette manualen til norsk (ligger på FSNavigator sin hjemmeside, under Download). Hvis jeg blir berørt av evt nye utgaver, dvs spurt om oversettelse, så kunne det jo være en ide å legge om manualen slik at det blir mer forståelig. Tips mottas gjerne direkte på hans@mwr.is Mvh Hans Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.