Vegar Mikalsen Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Hei! Nå får det være nok synes jeg. Sikker på at det er flere enn meg som synes det er på tide å bytte det programmet. Det skal være fult mulig å sende lyd over nettet med bedre kvalitet enn det det er nå! Det hakker og står i og man kan ikke høre noe som helst. Når det ikke harkker så er lyden (tror jeg) med vilje gjort så det blir dårligere kvalitet. Vet ikke jeg, men er det noen som har noen meninger om dette, eller har hørt om det skal byttes ut snart? (men det er et fint program og veldig lett og enkelt). Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Så hjertens enig. Før brukte vi BattleCom som har langt bedre lydkvalitet, men det ble en gang bestemt at Roger Wilco skulle brukes internasjonalt og da ble det litt tungvint at utenlandske piloter måtte skifte fra RW til BC for å få voice-ATC i norsk luftrom. Dette er nok ikke noe vi kan bestemme i lille Norge....dessverre. Siter
Åge Olsen Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Hei Helt enig med Ole Jørgen. BattleCom var lydmessig mye bedre enn RW. Hakkingen på disse voice-programmene er vel umulig å unngå helt kanskje.. Men hadde vi ikke avstemming over dette da..? Var det ikke nettopp " lille Norge " som valgte RW..? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.