Vegar Mikalsen Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Ingen som vil logge seg på som Oslo Center vel? TWR og APP er oppe på ENGM + ENVA APP. Ha en fin kveld. Siter
Hanne Mæland Strand Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Hei! Siden du spurte så fint så kommer jeg en tur snart See you at SOPAR..... -Hanne Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Hanne Mæland Strand, a new lady? Wohoo! Welcome! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Mener å huske at en Frode Mæland Strand var/er medlem her også? Uansett, velkommen.. Hanne! Siter
Hanne Mæland Strand Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 quote: Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm: Hanne Mæland Strand , a new lady? Wohoo! Welcome! Tusen takk!! Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Huh... (nettopp stått opp etter en super kveld i går..) Satt som TWR, og det var jevnt med trafikk, ca. 1 fly på incomming og to for DEP hele tiden (nesten), + en skikkelig bølge da det ble noe slikt som travelt (det er ikke så ofte det på en lørdagskveld). Håper vi kan få dette til flere ganger, for morsomt var det! Men må få takke de andre som satt ATC i går, og ikke minst pilotene som tok seg en kveldstur!! Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Skrevet 6. juli 2002 Tusen takk for i går folkens! Det var min første kveld som ATC, det likte jeg! Men jeg hadde ikke forventet så mye trafikk på min første dag! Dette gikk over all forventning. Tusen takk! Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Noen som vil hjelpe oss med litt trafikk + vi trenger en ENOS_(V)_CTR! Kom igjen, det er ikke noe vits i å ikke fly Nå er ENGM_V_TWR og ENGM_V_APP + EKDK_V_CTR oppe, og vi blir værende en stund (jeg logger av om noen stunder) men kom igjen! [ 06-07-2002, 15:59: Endret av: Stig Sandnes ] Siter
O85_ Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 ENOS er oppe nå trenger div. pos på ENGM og eller ENSV/ENTR Siter
Stig Sandnes Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Da er jeg og Vegar oppe igjen, som Tower og App på Gardermoen, tar imot flytrafikk og flere ATC`er med åpne radarskop! Kom igjen Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Ingen som vil komme som enos her nå? Da kan jeg love full trafikk! Danmark og Sverige kjører med mye trafikk, og vi øker stadig trafikken til engm. let's have fun! og...førstemann til mølla. Siter
Stig Sandnes Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Huff å huff! Men Vegar, vi fikk jo en god del trafikk uansett da Og det takker vi pilotene for, og jeg vil takke pilotene og de som ellers satt ATC for enda en fin dag med PC! Nå blir det desverre ikke mer PC på meg på ca. 14 dager, jeg reiser senere i dag (rundt 7-8 tia...) til Oslo, og der blir det vel andre ting som skal gjøres, så det så. Men ha en fortsatt fin sommer alle sammen! Så sees vi sikkert senere! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 HEhe, i går kveld logget jeg på som ENBR_v_app. Da var det bare et par fly i hele Norge og ingen som var ATC. Men på under en halv time etter at jeg hadde logget på så var det fullt av fly og trafikk til/fra ENBR. Jeg hadde på det meste 8 fly på en gang 5 av de airborne. Det var virkelig gøy. Hadde mer trafikk til ENBR enn det pleier å være på flyin Takk til alle som kom og fløy, håper dere likte dere like mye som jeg gjorde Siter
Svein Olsen Skrevet 12. juli 2002 Skrevet 12. juli 2002 Greit at dukker opp mye fly når en ATC blir bemannet. En ting bare: Du burde nok skaffe deg bedre lydkort/mikrofon hvis du skal kontrollere med voice Det er litt frustrende å måtte blande tekst og voice hele tiden når man kontakter en kontroller som står oppført med voice. Så at du gjorde oppmerksom på lydproblemet i ATIS'en din riktignok.. Det er ikke ment som noe kritikk på noen måte, bare en ting å tenke på. Jeg forsvant desverre plutselig fra nettet etter at jeg mistet kontakten med Vatsim-serveren på SOPAR1E arrival, forsøkte å kontakte deg på RW like etterpå, men det gikk ikke desverre... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.