Gjest A. H. Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 Er det noe flyinn i sommer tro? Gått glipp av de siste [ 05-07-2002, 12:23: Endret av: Alexander Harrystad ] Siter
Kristian B.bood Skrevet 29. juni 2002 Skrevet 29. juni 2002 Heisann! Jeg hadde også håpet på et lite fly-inn, men regner med at de aller fleste har "parkert" flyet og nyter sommerværet istedet. Siden det også er i ferien så er det vel mange som skal ut å reise en tur, enten det er til hytta eller andre steder, så jeg regner med at det ikke hadde blitt så enormt oppmøte Får vel bare vente til høsten tenker jeg . Men det er jo stadig noen som er inne å flyr litt med SB, så, vil du være med så heng på, hehe. Uansett, god sommer, nyt sommerværet mens dere fortsatt kan, det skal ihvertfall jeg Hilsen Kristian . Siter
Frank Petersen Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Ikke alle holder ferie. IVAO Norge avholde den 14. juli en online night isammen med Danmark og den 4. august har vi VFR-"Dangerous Airports". Så det er bare å ta en tur der da [ 30-06-2002, 13:01: Endret av: Frank Petersen ] Siter
Kristian B.bood Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Halloisen igjen ! Ok, da tar jeg meg vel en tur jeg og da tenker jeg. Noe sted hvor jeg kan lese mer om detta? Hilsen Kristian . Siter
Baard C Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Et godt sted å starte er hos IVAO ! IVAO Norge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.