Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey Folks!

I morgen 20:00 får vi besøk av en flyveleder pappa kjenner. Og hun lurte på om jeg kunne vise hvordan FS og VATSIM funker og sånnt. Så jeg tenkte å la henne få sitte på klappsetet på en liten tur "[smil]"

Derfor trenger jeg ATC. Helst i sørnorge og APP. Trenger bare 2 flyplasser, men det hadde blitt kjempe bra hvis noen kunne hjelpe meg!!

Snakkes i morgen "[blink]"

Skrevet

Hvor jobber hun forresten? Og kan ikke hun prøver å være ATC i PC? Det hadde vært gøy og hørt...for det fungerer jo nesten HELT likt. Foreslå det...det synes hun sikkert er morsomt!!! Jeg kommer i hvert fall for å høre på...kanskje fly også.. "[blink]" Men forslå det...!

Skrevet

kult det da, at hun er med! Hva vil callsignet hennes være, slik at vi vet det. Håper dere kan bestemme det nå, så vi vet det på forhånd....er jo litt gøy det da. "[blink]" Jeg vil komme til å fly! "[smil]" Spesiell rute hun vil fly eller..?

Skrevet

Hehe.. hun syntes det var kjempe bra greier!

Hun syntes det virket profft, og realistisk "[smil]"

Hehe.. Einar, var nok autopiloten som ikke catcha ILS'en "[stort

Igjen.. Tusen takk til alle som stillte opp!

Skrevet

Veldig synd, Fredrik! Du satte igang et fult apparat med mange som vil hjelpe til, men vi forventet vel også å høre i hvert fall en smule om hva hun syntes. Det er ikke værre eenn å ta en telefon eller sende en mail og så legge det ut på forumet etterpå. Håper du skjønner det...!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...