Sondre Aabø Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Hei Hvorfor er ikke IVAO og VATSIM samme nettværk. Da hadde det jo vært dobelt så mye fly på en gang isteden for å skile oss så et fly flyr på IVAO og et på VATSIM så kunne begge flyd på IVSIM. Hilsen Sondre IVSIM fant jeg på nå Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Jeg er enig! bare det ikke blir mer problemer med serverne...men da kan vi jo bare lage flere Siter
Sondre Aabø Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Skrevet 15. juni 2002 Det blir jo ikke det for nå har IVAO: 12 Servere Og VATSIM :8 Servere så det blir til sammen 20 servere så da blir det jo bra. Har IRITERT meg lenge på det greine her. Hilsen Sondre Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 ja, håper det skjer noe snart...vi får bare ikke håpe at VATSIM OG IVAO er som Coca cola og Pepsi...da kan vi glemme sammenslåing. Siter
Johnny Svensson Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Ivao og Vatsim er nok som hund og katt er jeg redd,og slik har det vert så lenge jeg kan huske.Og slik kommer det nok også til å bli...... Siter
Lennart Sommarström Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hej ! Jag har själv haft hund och katt det gick jättebra de tom sov och åt tillsammans ;-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.