Kenneth Lima Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Hei!! Jeg så på hjemmesiden til VACCN at det skulle arrangeres ett flyinn 21. juni. Det er jo ikke så voldsomt lenge til, så jeg lurte på om noen visste hvilke flyplasser som skal være med? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Hei Vi har ikke helt bestemt hvilke flyplasser vi skal ha åpne med ATC/AFIS, men i praksis kan du fly fra alle plassenei nord. Vi skal forsøke å satse på en "løypetur" slik at det blir noen landinger/tak off underveis. Siter
Kenneth Lima Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Skrevet 16. juni 2002 quote: ...vi skal ha åpne med ATC/AFIS... Betyr det at de som skal sitte på AFIS-flyplassene kan AFIS-fraseologi? Siter
Arne Øverland Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Noen som gidder å fortelle hva AFIS er?? Siter
Frank Petersen Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Aerodrome Flight Information Service Lokal flygeinformasjonstjeneste Siter
Einar Halvorsen Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hei jeg ser for meg at vi bemanner: Mehamn, Honningsvåg, Hammerfest og Alta med TWR-funksjon. Tromsø med APP og TWR, samt Bodø CTR. Dette er kanskje ikke som i Real Life, men håper ideen faller i smak. For de som vil være ATC er det bare å melde seg til meg. Mail er sendt via VACCNorway mailingliste. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Vel til nå har ingen meldt seg som ATC, med unntak av Freddy Wilhelmsen. Jeg venter til onsdag kveld kl. 2100 norsk tid. Har jeg ikke nok ATC til da så blir dette flyinet avlyst og sommerferien blir neste store event. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.