Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det var knalltøft med et slikt system! Riktig nok bør alle sette seg inn i systemet til den gang "[blink]" Men har man lest gjennom manualen skikkelig så er ikke det noe problem. Men i manualen stod det at programmet ikke ville oppdatere seg selv, men det såg det jo ut tilå gjøre.

Situasjonen ble i hvertfall mye mer realistisk med et slikt system, og det ble mye enklere å planlegge før man fikk flyet.

Eneste som kan trekkes bitte litte granne for er at det måtte kjøres i et eget hvindu og enten måtte man kjøre PC i et mindre hvindu så man kan se når systemet oppdateres/endres, eller så må man bytte hvindu hele tiden og sjekke.

Det går sikkrt greit sånn som i går, mne med mye trafikk kan nok dette bli litt tungvindt. Men hadde det vært en slags plugin til PC så hadde jo den kommet i veien uansett, så jeg tror det får være greit nok slik som det er "[stort

Jeg gleder meg til Søndag, og huskat det ikke er for seint å melde seg på, dette kommer til å bli knallgøy!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...