Einar Halvorsen Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Hei Her kan alle controllerne som var med på testen i kveld komme med sine synspunkter på det nye ATC-systemet. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Jeg synes det var knalltøft med et slikt system! Riktig nok bør alle sette seg inn i systemet til den gang Men har man lest gjennom manualen skikkelig så er ikke det noe problem. Men i manualen stod det at programmet ikke ville oppdatere seg selv, men det såg det jo ut tilå gjøre. Situasjonen ble i hvertfall mye mer realistisk med et slikt system, og det ble mye enklere å planlegge før man fikk flyet. Eneste som kan trekkes bitte litte granne for er at det måtte kjøres i et eget hvindu og enten måtte man kjøre PC i et mindre hvindu så man kan se når systemet oppdateres/endres, eller så må man bytte hvindu hele tiden og sjekke. Det går sikkrt greit sånn som i går, mne med mye trafikk kan nok dette bli litt tungvindt. Men hadde det vært en slags plugin til PC så hadde jo den kommet i veien uansett, så jeg tror det får være greit nok slik som det er Jeg gleder meg til Søndag, og huskat det ikke er for seint å melde seg på, dette kommer til å bli knallgøy! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.