Jan H Sørensen Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Hei, Takker alle som trafikkerte ENVA i kveld! Jeg kommer til å sitte på Værnes Approach eller i Værnes Tower i tiden fremover, og om det er andre som vil joine som controllere er det bare hyggelig - APP/TWR/KONTROLL. Som gammel flygeleder var dette en svært hyggelig erfaring Siter
Harald Hagen Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan H Sørensen: ......Som gammel flygeleder var dette en svært hyggelig erfaring Fremdeles aktiv flygeleder, formoder jeg? Sørensen har vel ikke nådd aldersgrensen? Siter
Jan H Sørensen Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Skrevet 31. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Harald Hagen: Fremdeles aktiv flygeleder, formoder jeg? Sørensen har vel ikke nådd aldersgrensen? Hei Harald! Nei, så gammel er jeg ikke , men har sluttet i operativ tjeneste i Gardermoen Tower. Men du vet, det er ikke så lett å glemme gamle kunster (les unoter!). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.