Gjest Skrevet 5. november 1999 Skrevet 5. november 1999 Heisann! Skal bare nevne at Chris Brett har lagt ut sin nye Service Pack 2 på følgende adresse: http://www.flight-nav.com!!" TARGET=_blank>www.flight-nav.com!! (bruker "OPERA" browser og det er vel grunnen til at jeg ikke fikk laget en link.....hmmm) ------------------ Sjalabais... MVD Siter
Bernt Michael Johansen Skrevet 5. november 1999 Skrevet 5. november 1999 Hurra! Har du fått testet hva den gjør?, de er så sparsommelige med info på siten. Ellers melder PapaTango at en EFIS PRO er under utvikling, den skal visstnok inneholde samtlige tilgjengelige navaids fra AERAD. Hvis STARs/SIDs er inkludert er jo dette et must! mvh -Bernt Siter
Gjest Skrevet 5. november 1999 Skrevet 5. november 1999 Det eneste jeg vet er at når Chris kommer med noe nytt, er det verdt å laste ned - det var ikke store filen, og hva som er utbedret kan du forøvrig titte på selv i readme-filen....Det meste står der. Jeg er bare sånn at kommer det updates, så skal jeg ha dem uansett (har forøvrig kostet mye blod, svette og tårer det...) ------------------ Sjalabais... MVD Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.