Julian Barratt-Due Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Heisann, jeg tror jeg har lyst til å prøve meg en gang på IVAO og se hvordan det er, jeg har forstått det slik at: 1. Jeg skaffer meg en IVAO ID sånn som på VATSIM (Hvor får jeg denne IVAO id`en noen link??) 2. Starter Multiplayer som vanlig, går på SB options og trykker IVAO(eller noe sånt) logger meg på med IVAO ID. 3. Flyr normalt sånn som på VATSIM med RW Er det noe som er feil, eller har jeg glemt noe?? Siter
Johan Rönngren Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 "Den som söker skall finna" Här finns nog svaren på dina frågor: http://www.ivao.org [ 02-05-2002, 15:30: Endret av: Johan Rönngren ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Eneste forskjellen er at du er på en annen server enn VATSIM sine, og du har annen brukerid/passord. Du kan registrere deg her Siter
Johan Rönngren Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Det där var nästan rekord i snabbt svar Två stycken dessutom Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 hehe, ja sånn kan det gå med overivrige hjelpsomme flightsimmere Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Skrevet 2. mai 2002 Hoi Takk for EXTREMT raske svar Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Skrevet 2. mai 2002 Ok da har jeg registrert meg hos IVAO også Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Skrevet 2. mai 2002 Takker for det, men når jeg startet opp som vanlig, fant jeg ingen steder jeg kunne velge IVAO, så jeg prøvde å konekte meg på IVAN-SWEDEN serveren, og jeg skrev inn passord ID etc. men det ville ikke funke Takker for svar. Mvh Julian Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Du bør aldri velge server i fra listen i SB. bruk i stedet denne listen over servere som er online Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Skrevet 2. mai 2002 Og der sto jo SWEDEN serveren på offline Takker igjen for svar Siter
Johnny Svensson Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Kaptein Due....hva er hensikten med å ha 17 linjer i signaturen.....du vet vel at du ikke imponerer noen med det der.... Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Du har faktisk rett Johnny, når jeg ser på det selv, så ser jeg at det er ENORMT MYE jeg tror jeg skifter signatur nå jeg Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Hvorfor ikke ta alt sammen? Slik: Mvh Kaptein Julian Barratt-Due, Representan for VBRAA i VATSIM CHECK Captain VBRAA og ATP Captain LN-JBD, OFKL member. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.