Vegar Mikalsen Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Norge har ingen ATC i kveld, så hvis noen vil logge på så er det fint. Mange fly i Norge nå... Siter
Pilot1 Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Helt enig! Synes det er lite ATC i Norge for tiden Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Jepp! Alt for lite ATC, men i morgen ser det ut som det kommer litt. Siter
Sondre Aabø Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Hei Vi må få til etteleranett for at folk logger på som ATC i dag var det vel opp til 8 fly på en gang i norge og ingen atc det ser stygelig ut. Hilsen Sondre Var BRA173 og LN-OMS Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 20. april 2002 Forfatter Skrevet 20. april 2002 hehe...Nå må dere gratulere meg... Tok min første flytur online mellom Birmingham og Heathrow med massevis av fly og bråk...! Hadde hodepine når jeg kom frem, men fornøyd var jeg! hehe....Man lærer mer av å fly der enn i rolige strøk...som Norge er i disse dager. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 20. april 2002 Forfatter Skrevet 20. april 2002 Men...Noen som vet noen metode for å slippe at fs går i pausemode hver gang man bruker SB-vinduet? Dette er et stort problem når jeg flyr online. ATC spør hele tiden hvorfor jeg går i pause...hehe Siter
Frank Petersen Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Vegar: I main settings er der en boks som hetter "Pause on task" Den må der ikke være X i. Ps. Det burde ATC ha kunne fortalt deg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.