Geir Fjellro Løitegård Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hallo ! Har store problemer med å fly online. Jeg bruker versjon 2.3 og har forsatt fs2000. Når jeg loader squawkbox så begyner problemene. Når jeg er connected så klikker alt. Det står cannnot load bmp. ditt og datt . Alt fra GPS og alt på den menyen klikker, og ingen ting går ann.....så når jeg ikke har noen ting å se på så nytter det ikke Også en ting til, hva betyr ensure all wav.files are in same dictory as squawkbox, når jeg har de wav filene der (tcas, osv) ! Aner ikke hva jeg skal gjøre....Noen som vet ? Alt gikk før.....forresten i samme sleng, hva er det beste grafikkkortet til FS2002 pro ? ---------------------- Geir Fjellro Løitegård Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 25. april 2002 Forfatter Skrevet 25. april 2002 hello ! Ingen som har opplevd noen av de problemene her ? ----------------------- Geir Fjellro Løitegård Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Heisann, jo, jeg hadde samme problemet! SB fant ikke ditt og datt (div. filer). Det jeg gjorde var å gi opp Kjøpte FS2002 i stedet Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 25. april 2002 Forfatter Skrevet 25. april 2002 hello ! Jepp, må nok anskaffe meg det snart, skal kjøpe ny data til sommeren. Tenkte jeg skulle få over 10 timer så jeg kunne begynne å bli ATC siden det går på den her maskinen, men får vel vente da.... --------------------- Geir Fjellro Løitegård Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.