Vidar Martinsen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hei hei! Lurer på en liten ting jeg ikke skjønner meg på ihvertfall. Jeg har SB oppe å går. Men den blir jo liggende nede på linja og kjører som ett eget program og ikke integrert i FS2002. Kommer selvfølgelig en grønn stripe med rød tekst som ønsker velkommen til SB, problemet er jo at hvis jeg skal ha opp SB menyen så pauser FS2002. Hva er det jeg gjør galt her? Mulig jeg er blåst, men dette er jo en fora for spørsmål så jeg må jo spørre. Siter
Johan Rönngren Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Det finns ett program som ordnar den saken någorlunda bra. Jag kommer inte ihåg vad det heter, men jag är ganska säker på att filen finns här på flightsim.no Någon annan känner säkert till vilken fil jag menar? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hei Vidar. Starter du først programmet SB Host før du starter SB Main? Dette programmet må du ha oppe for at ikke simmen skal pause når du tar opp SB. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Hei igjen! Joda, jeg starter host'n før jeg starter main. Vet ikke hva jeg gjør galt. Prøvde å lete etter den fila som ble nevnt her. Kan ikke se at jeg finner den.... Siter
Henrik Wingerei Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Heisann Søk etter "HostSB" på www.avsim.com Dette er en host som gjør at du får SB inne i FS. mvh Henrik Wingerei Siter
Thomas Teslo Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Dette kan løses ved å gå inn på innstillingene i FS. Her at du et valg som heter Pause on Task Switch. Hvis du slår av denne vil ikke FS gå i pause når du tar fram SB. Thomas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.