O85_ Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hei du! Søndag den 21/4 så skal jeg opp til Controller Test, derfor trenger jeg noen som kan fly og en som kan sitte som ENOS_V_CTR for meg. - Håper at flesteparten bruker VOICE (RW) da går det litt fortere og det blir mer realistisk Håper på å se mange av dere på Søndag Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg kommer ogsa Men hva er det du skal sitte som?? APP TWR CTR?? Forresten så gjerne kom og sitt som ATC i kveld klokka 20:00 (VBRAA Groupflight) Mvh JBD Siter
O85_ Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Jeg vil sitte som ENGM_V_APP Trenger en som kan sitte som ENOS oxo. Siter
Jan Kristiansen Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Hei Folkens Nå har vi noen få Senior Student som Ønsker (og har muligheten)til å få Controller-Status i VACC Norge. Da bør(for ikke å si skal) de som kan stille opp for å hjelpe kandidaten å oppnå målet sitt, møte opp å fly. Dette betyr at alle Dere som har mulighet å stille opp for kandidaten, gjør det ved å fly denne kvelden, slik at vi ikke opplever at de andre VACC sier: (-Nei han bestod ikke forde han hadde alt forlite trafikk.) Dete blir for dumt folkens, hvis kandidaten stryker på grunn av at for lite folk deltok...+ Derfor alle som har anledning kom å "stresse" kandidaten som ønsker å oppnå denne høye ratingen i Norge. På vegne av Vacc Norway ønsker vi kandidaten lykke til. Med hilsen Jan kristiansen Training Director Vacc Norway Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Ok, da har jeg annonsert for dette på VBRAA, så det kommer høyst sansynlig(forhåpentlighvis) noen piloter fra oss, jeg kommer i hvertfal!! Når ca er det du starter og sitte som APP (Morgnen, dagen, kvelden???) Mvh JBD Siter
Henrik Wingerei Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Heisann Jonas Regner med at jeg får tatt meg en tur. Uansett så får du ha lykke til!! Dette går sikkert bra! mvh Henrik Wingerei Siter
Gisle Aalmo Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 Jan: Jeg har et inntrykk av at det uansett respons her, vil være en del piloter. Søndager er jo en dag da det vanligivs er ganske mange piloter online. Dessuten var ikke responsen så stor her angående VBRAA Groupflight'n heller, men det møtte opp mange piloter og controllere likevel. Og piloter som flyr i Norge vil vel ikke svikte når vi har sjansen til å få igang en controller til? The more, the merrier som vi sier Siter
O85_ Skrevet 20. april 2002 Forfatter Skrevet 20. april 2002 Søndag kl.20.00 PS: Tror ikke dette blir kvelden for de som ikke har vært online så mye... Så før du logger deg på så er det kjekt å kunne de generelle prosedyrene for VATSIM (OSL) Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Joans, hvis ikke det kommer noen ENOS_V_CTR er det mulig for deg å være ATC for meg på denne ruten: ENCN-ENGM -------------------------------------------------------- Jeg skal fly videre fra ENGM til ENVA. Siter
Baard C Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Det gikk fint en stund men så fikk online serveren nok! Synd for deg Jonas men du fikk vel en del å gjøre tidligere i kveld. Så det ble vel bestått? Siter
Henrik Wingerei Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Heisann Vet ikke om så mange fikk det med seg, men jeg hadde faktisk et forsøk på en C1 test like etter Jonas, men det ble da desverre bare med forsøke... Kom fint i gang, hadde en jevn flyt av fly, men etter 10-15 min virket det som det meste av nettverket til VATSIM kollapsa. Pro controller sluttet å svare og alt ble bare tull. Så vi får prøve en gang litt senere. Beklager at jeg ikke fikk markedsført testen min noe særlig, men det ble klart søndag kveld at jeg skulle ha testen etter Jonas så det ble ikke noe særlig tid til slikt. Uansett, grattis Jonas! mvh Henrik Wingerei [ 22-04-2002, 14:22: Endret av: Henrik Wingerei ] Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Gratuelerer Jonas Det var jo synd for Henrik at serveren kolapsa, men uansett lykke til neste gang!! Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på nord-norsk asfalt (Trondheim) Et lite problem jeg har er att: Når det blir mye trafikk så klarer jeg ikke å få voice kontakt med forskjellige ATC, eksempel: Jeg er etablert på ILS og APP sier contact V-TWR etc. som sagt så gjort, men jeg får bare kontakt via tekst, voicen (RW) er fortsatt på APP?? Huff dumt forklart. Takker for svar! Mvh JBD (som var BRA224,BRA152 i går kveld) [ 22-04-2002, 15:46: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Edgar Hansen Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Hei, bruker du rw.tt.luth.se til voice? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Nei. Jeg bruker den nye: rw.nordkapp.net Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 ang. server så skal man jo være på den som ATCen er på, men det skal jo skifte i SB. Du må merke av for at du bruker Roger Wilco i den connect-boksen i SB Siter
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 quote: Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på nord-norsk asfalt (Trondheim) Nei fri og bevare meg. Hold nå Trondheim utafor Nord-Norge da!!!!! Fri og bevare meg. Huff og huff Om det nå ikke var asfalten du tenkte på!! At den var produsert og transportert fra Nord-Norge da. Da er du tilgitt. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Ja selvfølgelig hvar det asfalten jeg tenkte på, det skjønte du vel *puh* Neida, det var vel litt feil sagt her kommer den riktige versonen: Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på MIDT NORSGES asfalt (Trondheim) Fornøyd?? [ 22-04-2002, 16:58: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Nei fra spøk til F16 (husker ikke utrykket helt)MIDT NORSKES?? aiai jeg mente: MIDT NORGES [ 22-04-2002, 17:01: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 quote: Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på nord-norsk asfalt (Trondheim) Alt nord for sinsen krysset er vel nord-norge for enkelte Siter
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Ja dere veit vel hva som er Nord-Norges hovedstad???? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.