Dennis Vogelius Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Jeg har nu installere RW og SB, og er online. Jeg kan se at der er andre der er igang med at lave Takeoff og landing på EKCH, men jeg kan ikke komme i kontakt med nogen som helst kontrollere eller noget. Jeg kobler mig op på Europe c serveren. Er dette den korrekte server, og hvorfor er der ingen reaktion fra nogen via RW og SB, selv om jeg laver rquest. Jeg kan jo se de andre fly . Endvidere har jeg problemer med at hver gang jeg markerer SB, så pauser FS2002 indtil at jeg markerer med mussen på FS2002. På denne måde er det mig næsten umuligt at flyve online Jeg vil så gerne igang med at flyve onlline, men kan ikke HJÆÆÆÆÆÆÆÆlllllppp. Endvidere vil jeg gerne høre fra nogen der sidder og er ATC'ere. Giv mig lidt insight om hvordan dette er, da jeg er ved at få lidt blod på tanden for at prøve dette.. På forhånd tak for hjælpen Dennis Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Det at ingen svarer deg kan ha med at det kanskje ikke er ATC på. Det er ikke ATC på 24/7 Når du har koblet deg opp til SB, og står på flyplassen din, så går du inn på ATC Directory på SB og ser om det er ATC online der hvor du er. Vil du at RW skal connecte seg til den kanalen som "din" ATC er på, så dobbelklikker du på ENGM_V_APP (hvis du er på Gardermoen) i ATC Dir. Da kommer du automatisk inn på den kanelen hvor ENGM_V_APP er. Du kontakter selvfølgelig TWR før APP hvis han er online. At FS pauser seg når du skifter vindu kan fikses på en enkel måte. Du går inn i Options-->General, og finner en boks som heter noe lignende: "Pause when changing application". Ta vekk haken der, og du kan skifte fritt fra FS til SB uten at FS pauser seg. Om du vil høre på ATC, så er det lurt å joine en RW kanal i USA og sitte å høre på de. Der er det som oftest mange fly og ATC. Join KJFK en kveld, og det er MASSE fly og ting som skjer. Du ser hvor ATC er på med et program som heter Servinfo [ 14-04-2002, 09:50: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.