Julian Barratt-Due Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Når jeg starter SB og skal skrive inn RW server adressen da skriver jeg: rw.tt.luth.se Når det er gjort får jeg meldingen: Roger Wilco is unable to connect with rw.tt.luth.se Hvorfor det ?? Dette er et problem jeg fikk i dag, for før har jo dette funket bra!! Takker VELDIG VELDIG VELDIG mye for svar!! Med Vennlig Hilsen Julian Barratt-Due! Siter
Mathias Ganss Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Heisann! Det er sånn som skjer noen ganger. Vi sier bare at serveren er nede. Prøv en annen RW server! Mvh Mathias Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 12. april 2002 Forfatter Skrevet 12. april 2002 Nå funker det igjen, men jeg har et lite problem til Når jeg har kontakt med F.eks ENOS_V_CTR så mister jeg kontakten, med han etter ca 15-20 minutter, jeg hører hva han sier, men han hører ikke meg, så jeg tar og kontakter han på nytt, dette har aldri hendt før, men i dag så skjedde det (kansje bare en tilfeldighet) men hvis noen hvet hvordan jeg blir kvitt problemet så plz si ifra Også en annen ting: Når jeg foreksempel har fløyet Oslo-Bergen med callsign BRA085 og skal fly tilbake til Oslo tar jeg og disconnecter hele multiplayer og connecter igjen, med annet navn F.eks BRA096 når jeg da kobler meg på igjen får jeg beskjed om at jeg må skifte session name når det er gjort kan jeg ikke se noen av de andre flyene rundt meg Vet noen her hvordan jeg kan skifte player name. evnt uten å disconnecte hele multiplayer, eller hvordan jeg gjør det, men fortsatt kan se de andre flyene. PUH dumt forklart, men som vanlig takker jeg MYE for svar Hilsen JBD Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 For å ta det siste først. Player name skal være ditt virkelige navn, altså Julian Baratt-Due. AT ENOS_V_CTR ikke hørte deg er hans problem. han bruker sikkert ADSL eller noe, har i vertfall en brannmur. den brannmuren stenger noen proter, blant annet den for motta data. men trykker han på transmit-knappen en gang i mellom så skal proten åpnes i gjenn. Selv om den er lukket så kan den åpnes på denne måten Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 12. april 2002 Forfatter Skrevet 12. april 2002 Tusen takk for raskt svar Arild Denne infoen kom til nytte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.