O85_ Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Hei alle sammen! Vell mitt største ønske er at Sectorfilene for Gardermoen og Oslo Control blir oppdatert til den nyeste Basen til FS2002, når jeg bruker ground fila til ENGM så står flyene lenger ned en der de egentlig skal stå (Stand) -Hadde også vært en idè å fixe ENOS fila slik at den hadde vært riktig i forhold til AIP... - Og hva med VFR punkter? La oss si hvis vi trykker Shift+F1 så kommer VFR punktene frem Og ja jeg har prøvd å fixe dette selv i Notepad uten hell Roar! help us out [ 11-04-2002, 17:30: Endret av: Jonas Rettum ] Siter
Thomas Flunes Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 vis du har AIP burde jo ikke GND fila være så vanskelig å gjøre noe med. Tar bare litt tid Siter
O85_ Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Vell det er jo sjekt å ha en Radar som viser korekt plasering av flyene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.