Julian Barratt-Due Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Nå for litt siden landet jeg på Gardermoen (fra Arlanda) og på veien fikk jeg noen ganger beskjed fra controlleren(e): BRA9501 we lost radar contact. Den eneste løsningen jeg da har er å starte SB host og SB main program på nytt og connecte på nytt Hva er det som skjer?? Hvordan blir jeg kvitt dette dr...tt!! problemet?? Takker enormt mye for svar!! Hilsen Julian som begynner å bli lei av SB problemer Siter
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Kan hende det bare var sterk "lag" på serveren du brukte. Hvilken server plier du å bruke? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg aner ikke hvordan jeg velger server. Når jeg kobler meg opp begynner jeg bare å fly og alt pleier å gå bra. Hvordan velger jeg hvilken server jeg vil være på?? Takker for svar. MVH Julian Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Det velger du når du trykker connect fra SB. Her kan du velge server hvis du har lagt dem inn, hvis ikke så går du inn her: http://data.satita.net/who.html Der står hvilke servere som er online. Jeg bruker selv UK og har aldri problemer med den. Kan ikke SATNOR serveren komme tilbake da. Det var tider. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Tusen takk for svar November November Delta Siter
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Visst det er på VATSIM du flyr så er det nok europe-c som er det beste servervalget når du bor i Norge, og der du får minst lag. IP-adressen er 137.56.42.18 Fortell oss om det virker! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 OK takker for svarene jeg skal fortelle hvordan det gikk med neste SB tur! europe-c serveren den skal jeg prøve, men skifter serverne IP hver dag eller har de en fast IP hele tiden?? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Heisann alle sammen Nå har jeg tatt en tur fra CPH-OSL og alt gikk knirkfritt. Da jeg connecta så, så jeg at jeg allerede brukte europe-c serveren.... så nå får vi se hva som skjer. Hvilken server bør jeg bruke?? europe-c serveren eller UK serveren?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Det var jo bra at alt virket. Og europ-c serveren er bedre enn uk-serveren, så fortsett å bruk den, du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.