Julian Barratt-Due Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Det er en error report som jeg har fått to ganger på rad hvor de sier noe lignende som dette: 1. You have been disconnected from the server 2. You need to upgrade your version of squawk box 3. Your VATSIM password and username is not valid 4. Your callsign is allredy in use you need to change Hvorfor får jeg denne meldingen?? I går kom den opp rett etter dep fra kjevik (første leg) I dag kom den opp når jeg sto ved gate engines shutdown (retur fra Kjevik 2 leg) Så jeg har fløyet en stund før den kommer opp så hvorfor kommer den?? Hadde forresten en ufin opplevelse under short final til 01L i dag rett foran meg dukket det plutselig opp et Braathens fly, men han begynte på take-off roll og men jeg touchetdown kom han seg opp på airborne!! et tips ALDRI start SB på en rullebane, start ved en gate!! [ 10-04-2002, 19:52: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Eirik Sørensen Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Alle disse meldingene er jo hver for seg greie, men får du alle disse samtidig??? Det er i så fall høyst merkverdig. Men enkeltvis betyr disse meldingene: 1. You have been disconnected from the server "Lag" (forsinkelser i nettet) fører til at du blir koblet av nettet. Forsøk å bruke en server nærmest mulig geografisk Norge, f.eks. UK-serveren. 2. You need to upgrade your version of squawk box Oppgrader din SB til siste versjon. 3. Your VATSIM password and username is not valid Du har sannsynligvis tastet inn feil brukerid eller passord. 4. Your callsign is allredy in use you need to change Du forsøker å koble opp igjen kort etter at du er blitt ufrivillig koblet av. Serveren tror du fortsatt er koblet til nettet. Enten vent noen minutter og forsøk igjen, eller endre din callsign. Hilsen Eirik Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Joda alle beskjedene kommer opp samtidig, men hvorfor må jeg oppgradere SB jeg har jo hvert online ca 1 time før error reporten kommer opp!!...Jeg bruker SB 2.3 BETA for FS2002 er den for gammel?? kan noen plz legge opp en link som fører til den riktige versionen av SB som jeg må ha?? VATSIM ID`en min er riktig og den taster jeg jo in når jeg connecter så den skulle det ikke være noe gæærnt med, da skulle jeg i så fall fått error reporten når jeg connecter!??! Takker mye for svar!! PS. Jeg har fløyet mange turer uten noen problemer, men plutselig de 3 siste gangene har dette problemet dukket opp?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Heisann. det er helt vanlig at alle disse meldingene kommer opp på en gang. Den bare foreslår hva som kan være årsaken til at du blei disconnected. Squawkbox-versjonen din skal fungere helt fint. Det første du bør prøve å endre er callsignet. Bruk et annet callsign, eller putt inn et tall eller noe i det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.