Gjest A. H. Skrevet 7. april 2002 Skrevet 7. april 2002 Kan jeg få fjernet enkelte callsigns jeg har brukt tro? Siter
Eirik Sørensen Skrevet 7. april 2002 Skrevet 7. april 2002 Nei, det tviler jeg på. Men forsøk evt. å sende en mail til VATSIM Membership Mgr. Richard Jenkins (richard@vatsim.net). Av nysgjerrighet, hvorfor ønsker du å slette disse? (du trenger selvfølgelig ikke å svare ) Hilsen Eirik Siter
Gjest A. H. Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Joda...svar skal du få. Flyr online med et fast callsign jeg har brukt en stund nå. Engang sto det at det var i bruk så endret jeg og var online ca. 19 min eller.no med det..så virka det andre igjen. Vil bare ikke ha det jeg endra i history...en banal sak da men Har et "SK" callsign jeg vil ha vekk også...men skal forsøke og skrive mail... Siter
Eirik Sørensen Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Jeg pratet med Richard Jenkins i går, og nevnte spørsmålet ditt til han. Som jeg var redd for, er det ikke mulig å slette callsigns som er brukt. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.