Kristoffer Tonheim Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Finnes det noen som vet noe som helst om den nye versjonen av Pro Controller, Radar Controller som den heter. Som f.eks. når det er forventet at den kommer ut, pluss annen nyttig info. Om noen vet når den kommer er vel det jeg egentlig lurer på. Det står ikke noe om det på siden til dem. Hilsen Kristoffer Tonheim. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Dessverre, det finnes så vidt meg bekjent ingen releasedato eller nyheter om fremdrift om Radar Controller for øyeblikket. Selv har jeg gitt opp å vente på denne, så får det heller komme som en hyggelig overraskelse om den en dag skulle dukke opp Hilsen Eirik Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Hva er adressen til siden deres, da? Siter
Frank Petersen Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Den nye Pro Controller "Radar Controller" er der noen som beta tester for tiden Men hvornår den kommer på "gaden" er enda ikke fastlagt. Noen Bilder fra den kan ses her [ 05-04-2002, 23:49: Endret av: Frank Petersen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.