Thomas Langeland Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Jeg og en kompis er rimelig ny i gamet. Når vi flyr sammen og ser på flyet til hverandre så har vi en slags "default" utseende. Mens andre folk har SAS maskiner osv. hva skal til for at jeg ikke ser ut som en "newbie" på nett.. [ 03-04-2002, 10:05: Endret av: Thomas Langeland ] Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Jeg er selv ganske fersk på SB, men svaret på problemet ditt har jeg: La oss si at du for eksempel flyr en B737-400 fra Braathens. Når du skal fylle ut din FP må du velge Braathens 737-400 i aircraft menyen øverst i vinduet. Da vil de andre se deg i B737-400 i Braathens farger. Dette virket i allefall for meg. Hilsen JBD. Siter
Thomas Langeland Skrevet 3. april 2002 Forfatter Skrevet 3. april 2002 ahh.. du har sikkert et poeng der. Har aldri testet det før.. tnx! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.