Christian Håkonsen Skrevet 26. mars 2002 Skrevet 26. mars 2002 Hei! Nå som det er påske og endelig litt fri fra matematikk, fysikk og alt det der, tenkte jeg å ta meg et par turer med FS2002 online. Det er bare det at jeg ikke har fløyet online siden oktober i fjor (med FS2000), så jeg er ikke særlig oppdatert på den fronten. Hadde satt pris på om noen kunne fortelle/anbefale hva jeg bør laste ned. Jeg vet at jeg trenger Squawk Box og Roger Wilco, men det hadde vært fint om dere kunne nevne versjon og/eller vise til filene. Tips gjerne om artige add-ons også. Har lest noe om add-ons som gjør det mulig å se de andre flyselskapene etc. Håper på positiv respons som svarer til etterspørselen! [ 26-03-2002, 02:37: Endret av: Christian Håkonsen ] Siter
Baard C Skrevet 26. mars 2002 Skrevet 26. mars 2002 Hvis du søker på flightsim.no er det skrevet side opp og ned om dette! Men du kan jo starte med å laste ned noe her: flightsim software Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.