Arne Øverland Skrevet 25. mars 2002 Skrevet 25. mars 2002 Når jeg har host'ed en multiplayer session i FS, så åpner jeg SB. Når jeg trykker søk for å finne session'en min, så finner ikke SB denne, Det ender med at jeg blir nødt til å bare trykke cancel. Alt virker for det om, men jeg kan ikke se de andre flyene. dette blir litt kjedelig. Har det noe å si at jeg kun har 64k ISDN? Siter
Claus Holmquist Karlsen Skrevet 25. mars 2002 Skrevet 25. mars 2002 Hei Arne ! Godt å se at det ikke bare er jeg som har små problemer. Jeg hadde samme problemet som deg. Jeg løste problemet ved ikke å koble meg til internett før jeg hadde satt opp SB. Etter at du har trykket på feltet "Get into the action" (eller noe i den duren) i SB, kobler du deg opp på internett. Konfigurer SB og velg Connect. Dette løste i allefall tilsvarende problem for meg. Lykke til !! Mvh Claus H. Karlsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.