Julian Barratt-Due Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Heisann folkens jeg trenger noen svar nå: Hvordan kan jeg svare på en msg som for eksempel kommer fra ENZV_V_APP og jeg er på unicom frekvensen?? Jeg vet jeg må sende PRIVATE MSG men hvordan gjør jeg det?? Takker for svar!! huff dumt forklart. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 tja... for å sende en privat melding til enzv_v_app skriver man vel .msg enzv_v_app xxxx i SB-vinduet der xxxx er meldingen/svaret du ønsker å sende. Tror dette fungerer også når radioen står på unicom-frekvensen uten at jeg er helt sikker. I det hele tatt er det mange kommandoer du starter med "punktum", f.eks. .wx enzv som gir deg værdata for Sola. Håper dette var godt nok svar. Siter
Baard C Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Ser du meg på VATSIM skriver du .msg SAS532 zzzzzzzzzzzzzzz Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.