Gjest Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Hei. Jeg lurte på om det er tillfelle at det koster 50$ altså nesten 500spenn, for å få et passord og ID på VATSIM.?? Var inne på den siden, der man skulle fylle inn alle opplysninger for å få ID og PASSORD., Må man virkelig betale nesten 500spenn for å fly i online.???? mvh rune pettersen Siter
Trond Fossen Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Hei Rune Neida, det stemmer ikke. Dette er helt og holdent gratis morro! Du har helt sikkert sett på "Convention registration", dette er et møte som skal avholdes borti statene. Velg heller "Join now" under "User services" i venstre spalte. Velkommen! -Trond- ACCNOR3 Siter
Gjest Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 ok, der fikk jeg det til,, takk skal du ha.! men det som er problemet nå er at det kommer opp følgende: "Error Invalid Callsign or Password" i SB Fekk en seks siffer kode. Høyreklikker på dialogboksen øverst på grå felt, og så kommer det opp et felt som står connect øverst, og så i rubrikk Pilot Registartion, står det "pilot Registartion Number, og nederst password." jeg skrev inn passordet som jeg fikk, og navnet mitt øverst, men det kommer opp "Error Invalid Callsign or Password..har også prøvd passordet på begge feltene.. hva gjør jeg galt.?? Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Hei! Problemet er at VATSIM ikke oppdaterer serverne sine før onsdag (i morgen?). Da skal din ID være godkjent. Hold ut bare èn dag til nå [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 ok, tusen takk for svar, gleder meg..!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] bra at det ikke er mer en 1 dag å vente.!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] mvh rune pettersen Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 quote: Høyreklikker på dialogboksen øverst på grå felt, og så kommer det opp et felt som står connect øverst, og så i rubrikk Pilot Registartion, står det "pilot Registartion Number, og nederst password." jeg skrev inn passordet som jeg fikk, og navnet mitt øverst, men det kommer opp "Error Invalid Callsign or Password..har også prøvd passordet på begge feltene.. hva gjør jeg galt.?? Du sier at du skrev inn navnet ditt øverst. Du skal da vel ha fått et IDnummer også i tillegg til passordet ditt. Det er dette du skal skrive inn under Pilot Registration og ikke navnet ditt. Hans Olav Siter
Gjest Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Har fått det til nå,, det var bare at mailen med pasordet kom lit sent. Så nå funker det. Ellers takk for hjelpen! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.