Julian Barratt-Due Skrevet 10. mars 2002 Skrevet 10. mars 2002 Heisann folkens!! Fredag den 15 mars er det fly-inn i nederland [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Er det noen som har tenkt seg dit?? Det skal ihvertfall jeg!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Jarle Vidtun Skrevet 10. mars 2002 Skrevet 10. mars 2002 Skulle jeg ikke til Syden, skulle jeg ha vært med [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] JAV [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Dag Christer Skrevet 10. mars 2002 Skrevet 10. mars 2002 Jarle,vær så snill og spar deg. Jeg vil også til SYDEN [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ------------------ DCKristoffersen Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Skrevet 10. mars 2002 Heldig gris Jarle!! Heldighvis skal jeg også til syden i ferien om 2 uker [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Sondre Aabø Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Dere får se det med et smil dere får jo fly [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] er ikke det bra så vet ikke jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hilsen Sondre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.