Julian Barratt-Due Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Ok folkens jeg må bare si sorry for at jeg maser sånn med SB men nå blir jeg gæern [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Kan noe være så snill å gi meg en step to step guide som forklarer hvordan jeg kan se de andre flyene i SB jeg har prøvd og feilet feilet og feilet litt mere plz si meg hvordan jeg kan få fram andre fly i SB og plz forklar hvordan jeg bruker SB 2.3 BETA Takker veldig veldig nei.... extremt extremt mye for svar [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Børge Johansen Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Hei Julian. Her er en side som tar for seg steg for steg. Jeg har plagdes en del jeg også, så følg denne så får du det nok til. http://www.flightsim.no/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=9&t=000630 Lykke til ! Mvh Børge Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.