Julian Barratt-Due Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Hei alle sammen jeg har endelig klart å bruke squawk box nå, men jeg har et problem jeg ser ikke noen av de andre flyene som flyr online er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan se de andre flyene?? Jeg bruker Squawk box 2.3 BETA og jeg vet at jeg kan se andre multiplayer fly på FSNavigator, men jeg ser bare mitt eget?? Jeg lurer også på: Når controlleren i oslo center ber meg skifte til stavanger controll så skifter jeg frekvensen på com 1 men da er jeg fortsatt hos oslo controll hva skal?? Takker VELSIG VELDIG MYE FOR SVAR [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 04-03-2002: Endret av: Julian Barratt-Due ] [ 04-03-2002: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Dersom du går inn på VACCNorway sine sider, klikker på Trening i hovedmenyen, velger det norske flagget og så klikker på hjelp for nye piloter så finner du svaret. Der er hele oppkoiblingen av multiplayer og SB forklart steg for steg, på norsk. Siter
Frank Petersen Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 I SB menu går du til OPTIONS -> MULTIPLAYER RANGE og setter den på tallet 40. Da ville du kunne se alle innen for 40 nm omkring deg. Når du blir bedt om å kontakte en annen kontroller åpner du ATC Direktory vinduet, finner den ATC du skal kontakte og dobbelt klikker på hans frekvens, og da skifter COM1 automatisk til den rette frekvens og du vil da modtake hans ATIS. Da kontaket du da bare den nye kontroller. Siter
Baard C Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due: Hei alle sammen jeg har endelig klart å bruke squawk box nå, men jeg har et problem jeg ser ikke noen av de andre flyene som flyr online er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan se de andre flyene?? Jeg bruker Squawk box 2.3 BETA og jeg vet at jeg kan se andre multiplayer fly på FSNavigator, men jeg ser bare mitt eget?? Jeg lurer også på: Takker VELSIG VELDIG MYE FOR SVAR [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] ] En ting du ikke kan gjøre med FSNAVIGATOR: Du kan ikke se andre fly når du er på VATSIM ! FSNAVIGATOR funker best som et navigasjonsprogram. Men du kan se hvilke fly som er i nærheten av deg når du har koblet deg opp i SB og FS2002 innenfor en radius på 40nm. Derimot hvis du har Servinfo så gir det deg informasjon om hvem som er pålogget VATSIM, IVAO eller andre nettverk med SquawkBox/ProController i hele verden! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Men FSNavigator er flott til å se de andre flyene i nærheten av eget fly. da ser man flyene i kartet, fart, høyde og retning. Utmerket i områder med mye fly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.