Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!!

Holder på å ordne med squawk box nå har fått det til men jeg har noen spørsmål til proffene plz svar meg:

1. Når jeg sto på garedermoen så jeg ingen fly jeg bare hørte komunikasjonen hva skal jeg gjøre for å se de andre flyene??

2. Hvordan kan jeg se flyene på FSNavigator??

3. Går det ann å se squawk box mainscreen samtidig som man kjører fs2002 (det blir litt kjipt å bare kunne følge med de som bruker headsett)

4. hva i all verden er chatte vinduet godt for der står det jo bare det jeg har skrevet??

please svar!!

Sorry til ENGM approach og ENZV controll som jeg plaget vettet av

[image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Skrevet

Var det du som klaget om comm 1? Holdt på å le meg ihjel [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Hadde litt problemer selv.

Skjekk dette:Common Shape Libary

Måtte ikke ENZV controllern forklare deg på norsk hvordan du bytta med RogerWilco.

Kløna litt med radioen selv da...

Var du BU015 på ENGM?

[ 03-03-2002: Endret av: Michael Rosland ]

Skrevet

LOL hehe det var nok meg ja jeg var i starten BU015 før jeg skiftet til BU2705 og fløy Oslo-Bergen (rota litt på innflyvningen til flesland jeg fikk et lite problem som fikk meg til å måtte gjøre en slew rett før short final og det var drit flaut men:: Online flying er driiiiiiit tøft dette var min første fly tur så jeg må bare beklage til controllerne sorry at jeg snakka så mye tull!!

Neste gang går det nok bedre da vet jeg hvordan man gjør det [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jeg så ingen fly som sakt men en eller annen fyr sa at jeg må ha en annen type SB hvis det er rigtig hvor kan jeg da laste den ned??

[ 03-03-2002: Endret av: Julian Barratt-Due ]

Skrevet

Hehe! LoL [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jeg vet åssen du har det. Selv om dette var min andre og første flight med RW og SqwavkBox. Så gikk det veldig bra.

Husker at du skrudde opp volumet på mikrofonen din så nesten høytaleren min sprang! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 04-03-2002: Endret av: Michael Rosland ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...