Julian Barratt-Due Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Nå har jeg lasta ned Squwk box og roger wilco og jeg har innstalert begge dele what next step?? PLZ help me Siter
O85_ Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Skaffe deg et VATSIM ID Trykk Her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Skrevet 2. mars 2002 Jeg har skaffet meg et ID og jeg har innstalert SB og RW jeg prøvde å starte multiplayer og det funka men....... når multiplayer startet var gardermoen helt forlatt og ingen ting skjedde hva skal jeg gjøre?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Sondre Aabø Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Hei Last ned Server Info lette i 20 min men fant ikke noen url. Der kan du se vhor i værden det er fly. Bruker det vær gang jeg fly gidder ikke å fly alene. Hilsen Sondre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.