Paul A. Martin Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Har problemer med å installere SB2002. Programmet henger etter 25% og avluttes. Kan det være en bug i programmet? Bruker Win2k. Siter
Frank Petersen Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Skulle ikke være noen bug i SB Et meget godt råd ikke bruk W2k sammen med FS og SB. Da er du sikker på feil meldinger og den mest kjente er "FS200X.icd.exe" feilen. Bruk Win 98, ME eller XP til FS2000/2. Bare min anbefaling til deg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Paul A. Martin Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Skrevet 4. mars 2002 Det er nok muig at Windows 98 eller ME er å foretrekke til SB og andre add on produkter til FS2002, men rent ytelsesmessig er Windows 2K å foretrekke både når det gjelder grafikk og hastighet. Vi få håpe det kommer en oppgradering til 2K som kan løse problemet. En midlertitig løsning kan jo være lage en FAT32 partisjon og installere SB derfra. Siter
Frank Petersen Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 Ja så er der jo kun en ting å sige til det LYKKE TIL MED FEILMELDINGERNE [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Frank Petersen Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 Paul: OK. Så forklar oss lige hvordan du gjorde det. Tror nok at mange lurer på hvordan du får det til når nesten alle andre får feilmeldinger når de bruker FS2000/2 og SB isammen med W2k. Forstod jeg deg ret, at du instalerte alt mens du var i WIN ME og så starter du opp W2k og kjører alle programmerne derfra. Var det slik å forstå?? Siter
Paul A. Martin Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Skrevet 5. mars 2002 Gjerne. Først laget jeg to FAT32 partisjoner. En for oppstart av Windows 98 og en for programfilene i FS2002, Squawkbox og Fs Navigator. Deretter installerte jeg alle programmene fra Windows 98. Så startet jeg opp windows 2000 og kjørte FS2002.exe og SB filene uten problemer. Ingen installasjon fra 2k var nødvendig, men man bør sørge for at paritisjonen hvor FS2002 er installert har samme stasjonsbetegnelse i Windows 2000. Det ingen tvil om at det er stor forskjell på ytelsen i FS2002 for Windows 2000 i forhold til ME og 98. Bare lastingen av programmet tar dobbelt så kort tid og programmet fungerer mye mer stabilt. P. Siter
Frank Petersen Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 OK Jeg klarer å starte opp FS2002 fra W2k men når SB skal startes kommer der en feilmelding. Enig med deg at W2k kjører FS bedre men men .... Hvis ikke SB er til å bruke så er det jo ingen vits i det. Siter
Paul A. Martin Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Skrevet 5. mars 2002 Det jeg har å si til det, er at det blir ingen feilmeldinger hvis man vet hva man driver med. Installerte FS2002, Squawkbox og FsNav fra Windows ME på en felles FAT32 partisjon og kjører programmene fra Windows 2k. Det fungerte helt utmerket. Siter
Baard C Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Uff for et mas.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Når man har Windows XP så går alt så meget bedre....... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.