Arild Oldervoll Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Ser ikke ut til at treningsserveren 217.8.141.88 virker helt som den skal nå for tiden. Jeg klarer ikke logge meg på serveren med PC, får bare opp melding om socket error og invalid CID/password (jada, jeg bruker flight/sim IDen). Men det går helt fint å koble seg opp på den serveren med RW. Med SB har jeg ikke prøvd enda. [ 15-02-2002: Endret av: Arild Oldervoll ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 glemte å komme til pointet i sted [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Er det noen som vet hva som er galt? Siter
Dag Christer Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Hallo Arild, Jeg har forrøvrig akkurat samme problem som deg. Noen som vet hva som kan vere årsaken, kan det vere at ikke han som har serveren ikke oppkoblet eller noe.? Ikke vet jeg, håper på svar. --------------------------------- Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 Problemet er det, at serveren ER oppkoblet, for jeg kommer inn på den i RW Siter
Dag Johansen Skrevet 16. februar 2002 Skrevet 16. februar 2002 Det var min feil. Jeg ommøblerte litt her hjemme og måtte restarte serveren, og da glemte jeg selvsagt å få lagt inn brukernavn/passord. Dette er ordnet nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.