Skrevet 15. februar 2002 22 år Det betyr vel at vi kan se langt etter ny SB og ny PC? Var det ikke simclients som holdt på med det? Jan Roar Rød
Skrevet 15. februar 2002 22 år NEI!! Jeg som gledet meg sånn til Radar Controller [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
Skrevet 15. februar 2002 22 år Hei.. Tror Dere misforstår litt her, eller er det meg ? The developer group, lager programmene. Simclients er opprettet av en annen, som et info-sted/forum...m.m. Forstod det slik at han ikke orket å holde på med dette lenger, siden det var så mye arbeid, og vanskelig å få kontakt med programutviklerene.
Skrevet 16. februar 2002 22 år Yep, det stemmer det som Mark R. sier her, noe man også ser hvis man leser en gang til på det som står på simclients-siden. Morten.
Skrevet 16. februar 2002 22 år Men man downloader disse programmene på simclients. Feks et payware addon som blir laget av feks Dreamfleet og blir publisert av Flight1. Så hvor får vi da laste ned de nye PC/SB? [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image]
Skrevet 16. februar 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av William Giffen Saebo: Så hvor får vi da laste ned de nye PC/SB? [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Hvis du leser alt som står på siden så står det: quote: You can still get all the dowloads from either VATSIM.NET or from AVSIM.COM. Altså kan man laste ned PC/SB fra enten her eller her.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.