Einar Halvorsen Skrevet 14. februar 2002 Skrevet 14. februar 2002 Da vil jeg bare minne om det neste flyinnet som går av stabelen 3. mars fra kl. 1900 - 2300 norsk tid. Denne gangen skal vi benytte hele Norge og de av dere som vil være ATC kan starte påmeldingen. Vi skal dekke alle hovedflyplassene. Send mail til: ehalvor2@online.no Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Dette her tror jeg blir kjempegøy, håper på at det blir masse folk, både som ATC og piloter Siter
Thomas Teslo Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Halvor, da bør du vel i første omgang prøve å bemanne alle CTR posisjoner da? Thomas Siter
Einar Halvorsen Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 Alle sentercontroller skal dekkes ja. Og får vi nok folk blir det: APP, TWR, GND, DEL Følgende flyplasser håper vi blir med: ENGM, ENCN, ENZV, ENBR, ENVA, ENBO, ENTC, ENKR. Dette betyr at vi må ha MAAAAAAAAANGE ATC. Siter
Kenneth Lima Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Blir det åpnet en egen internettside for dette Flyinnet også? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Skrevet 24. februar 2002 Det blir det ja. Åpnes om et par dager eller så.l Siter
Einar Halvorsen Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Skrevet 25. februar 2002 Da er hjemmesiden for flyinnet klar. dere finner den på Norway Race Vi trenger flere ATC For de ATC som er tildelt posisjon så kan dere booke dere på VACCNorway sine sider for ATC-booking. [ 26-02-2002: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Skrevet 26. februar 2002 Reklamerer for Norway Race. Kommer det piloter tro?????????? [ 27-02-2002: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Skrevet 27. februar 2002 Bare en påminnelse!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Einar Halvorsen: For de ATC som er tildelt posisjon så kan dere booke dere på VACCNorway sine sider for ATC-booking. [ 26-02-2002: Endret av: Einar Halvorsen ] Går vel ikke an å booke plass før i morgen? (14 dager i forveien) Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Skrevet 27. februar 2002 quote: Går vel ikke an å booke plass før i morgen? (14 dager i forveien) ?????????????? Flyinnet er den 3. mars og det er bare 4 dager til. Forresten så skal alle som ønsker å være ATC melde seg på til meg først og få tildet posisjon FØR dere booker plass på VACCNorway's ATC-booking. Sjekk hjemmesiden for flyinnet for en oversikt over ledige posisjoner. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Beklager, min feil... Effekten av de sjøsyketablettene varte visst lenge [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Piloter sa du? Joda, You better be prepared. (På en pilot ihvertfall) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Skrevet 27. februar 2002 Et flyinn er et arrangement hvor vi forsøker å bemanne så mange ATC-posisjoner som mulig i Norge og så håper vi det kommer masse piloter og flyr. Mao et noe mer organisert evenement hvor det er mye trafikk online i samme tidsrom og man får ATC hele tiden. At vi har valgt å kalle Nrway Race betyr ikke at du skal fly fortest mulig, men et navn skal vi jo ha på det vi holder på med. velkommen skal du være. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Skrevet 1. mars 2002 Da nærmer det kommende flyinnet seg med raske skritt. Søndag kl. 2000 norsk tid braker det løs. Vi har god dekning med ATC. I løpet av helgen vil også VACCNorway sin event-side bli oppdatert med de planlagte flyinn's frem til sommeren. Følg med her: VACCNorway Events Siter
Gjest Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Jeg er med jeg og jeg tar med meg noen kjente fra LOT Virtual Polish Airlines [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.