Gjest Skrevet 28. april 2000 Skrevet 28. april 2000 Du har ikke alle ser jeg. Du har ikke Fs5.x. I hvetfall har du gelmt å nevne det : Ups, glemte fs5 jeg. Får håpe dette går bra nå :-) ------------------ Helge Rønning Siter
Ørjan.Zahl Skrevet 28. april 2000 Skrevet 28. april 2000 Hei! Er det ingen som har lastet ned den beste combat simulatoren på markedet; Fighter Ace II? Den kan lastes ned gratis og spilles for ca 2 Dollar. Den finnes på MSN Game Zone under Premium Games. Lykke til! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. mai 2000 Skrevet 3. mai 2000 Jeg har for øvrig på min yndige (6,5 GB)harddisk: Word & Excel 2000 FS98 (selvfølgelig med Norway 98 scenery og Widerøe Dash 8 ++) Noen småspill (f.eks. Crazy Gravity, DX-Ball osv.) Sim City 3000 Snowmobile Championship 2000 (cracket) masse mp3'er +++ Jeg hadde mere spill på den forrige harddisken, men den var OS'en installert feil på, så den var ustabil, fikk denne harddisken i orden i helga, så jeg har ikke hatt tid til å gjøre så mye. Hilsen Eirik Siter
Atle Dreier Skrevet 3. mai 2000 Skrevet 3. mai 2000 Her kommer lista mi... F1 2000 FS98 FS2kPRO Driver Mobil 1 Rally Championship Flight Unlimited 3 The Sims HomeWorld Settlers 3 Re-Volt Ellers har jeg en del grafikk-applikasjoner (3D-studio MAX, Photoshop, Premiere.....) - Atle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.