Glenn Tegnander Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 I følge terminlista så er det treningskveld i kveld. Ville melde meg på men fikk ikke noe "option" for i kveld. Er det for sent å melde seg på? [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] /glenn LN-BDY Siter
Thomas Teslo Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 Hei Jeg fikk opp 11. Mars 2002, og da regner jeg med at du også har den. Ellers kan du bare møte opp. Thomas Siter
Glenn Tegnander Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Skrevet 11. februar 2002 Fikk opp 11.mars jeg oxo, men blei litt forvirra da det egentlig er 11.februar :-) I'll be there... /glenn Siter
Thomas Teslo Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 Hallo... Selvfølgelig, er jo bare i februar. Ja da mangler den jo... Thomas Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Teslo: Hallo... Selvfølgelig, er jo bare i februar. Ja da mangler den jo... Thomas For å gi de som arrangerer treningskvelden, så er siste frist for å melde seg på den påfølgende treningskvelden satt til søndags kveld (noe over midnatt, husker ikke hva det blir i farten). Når den tiden er passert, vil ikke valget komme opp lengre, og en får ikke meldt seg på på vanlig måte. En kan sikkert fremdeles møte opp og se om en får være med, men for å lette arbeidet for de som skal organisere dette her, har en lagt inn en liten tidsfrist (1 døgn før mnm) (som har knotta den lille meldepåsaken, så dette er _rimelig_ korrekt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.