Stig Sandnes Skrevet 1. februar 2002 Skrevet 1. februar 2002 ....og FS2002 på den andre..? Hvordan kan jeg fikse det? Ønsker å kjøre FS2002 på denne (den beste og nyeste) og Rogerwilco og Squawbox på den andre..hvordan setter jeg dette opp?? Vet det har vært spørsmål om det før, men fant ikke igjen det emnet.. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Takker for svar..! Siter
Gjest Skrevet 1. februar 2002 Skrevet 1. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Stig Sandnes: ....og FS2002 på den andre..? Hvordan kan jeg fikse det? Ønsker å kjøre FS2002 på denne (den beste og nyeste) og Rogerwilco og Squawbox på den andre..hvordan setter jeg dette opp?? Vet det har vært spørsmål om det før, men fant ikke igjen det emnet.. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Takker for svar..! Hei. inn med IPX protokollen i nettverket ditt. så finner du widefs. Det er kjekke saker. jan Roar Rød Siter
Mark - Rune Bannister Skrevet 16. februar 2002 Skrevet 16. februar 2002 Hei Fredrik.. Virker fint hos meg på 2002`en. NB. Bruk litt tid til å lese hvordan du setter det opp, og gjør det slik det står forklart. Hvis du får probl. skal jeg prøve å hjelpe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.