Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei alle sammen! Er nå godkjent som Student-1 controller [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Online-testen ble gjennomført under treningskvelden i går.Jepp,Jepp.Det jeg lurte på var om hva skjer nå? Får man ett nytt brukernavn og passord fra Vatsim,før man kan logge seg på som controller? Prøvde å logge meg på med mitt brukernavn og passord som jeg bruker når jeg flyr,men det gikk ikke..bare lurte [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

WIF-040

ATC

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Einar Kristiansen:

Hei alle sammen! Er nå godkjent som Student-1 controller [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Online-testen ble gjennomført under treningskvelden i går.Jepp,Jepp.Det jeg lurte på var om hva skjer nå? Får man ett nytt brukernavn og passord fra Vatsim,før man kan logge seg på som controller? Prøvde å logge meg på med mitt brukernavn og passord som jeg bruker når jeg flyr,men det gikk ikke..bare lurte [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

WIF-040

ATC

Det som skjer etter at den testen er i orden, er at jeg oversender en recommendation til VATSIM-EUR. Så vil VATSIM-EUR sende en melding til VATSIM om at du skal få rating student (velg student1 i PC). Det gjøres et par ganger i uken, uten at jeg kan si deg hvilken dag det blir gjort på.

Så, har du ikke fått din nye rating aktiv i løpet av et par dager, så får du maile meg så kan en se på det.

Du skal fremdeles bruke din ID og passord som du bruker som pilot.

Skrevet
  • Forfatter

Greit Roar..Da vet jeg det,er litt utålmodig skjønner du. He-he!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

WIF-040

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …