-
Småflyulykke Svolvær
I artikkelen står det at piloten brøt luftfartsloven og er ilagt ett forelegg på 13000,-... hvilken lov brøt han?
-
Lyst til å bli med til Ørlandet i småfly?
Får du lande på ENOL da?
-
Eplekjekk jornualist med Blue Angels :-)
Ha.. om du hadde dratt 7.5G hadde jo jorda flytta på seg!! Men jeg skal kanskje ikke si noe etter den hendelsen på Starmoen om du husker..
-
Hvor mange REAL trafikkpiloter vet DU om.
Det er mange flere! :
-
Oppdaterte bilder fra F14 simulatoren
Av ren nyskjerrighet, hvordan får du til dette?
-
Film
En liten snutt fra livet i Usa for den som vil se. Last ned herifra: Film
-
Flight-Real søker med-arbeidere
Synes å huske et slikt foretak litt tilbake i tid.. Lykke Til!
-
Krevende jobb på EDDF
Sjekk ut Stansted.. hoppet jo nesten avgårde der..
-
Closing av FP
30 minutter mener jeg og huske!
-
Closing av FP
Merk hva Tarjei sier her.. FØR avgang, ETTER landing. Har opplevd endel ganger å ha overhørt at fly stenger FP og rapporterer inbound for landing. Ikke særlig smart måte egentlig, mye kan skje i det man lander, og da sliter man på en ubemannet flyplass og stengt FP.
-
Noen som her fått medseg dett?
Hest og slede iført rustning og FN stickers over det hele, evt ispedd Røde Halvmåne sin logo. Go see the world!
-
Hva med et FS-treff i Trondheim?
Vært morro og visst hvilke fly det er Stian.. dere har jo store problemer med alt for mange fly dere vel? Nei.. tenker det er best at jeg kommer med noe skikkelig maskineri fra Ørlandet jeg.. og en svipptur til ENKB tar jeg glatt, kan levere tilbake ADMIN capsen til Morten steen med det samme da
-
Hva med et FS-treff i Trondheim?
Om dere får til et treff i Trondheim kan jeg godt stille med fly på Værnes for rundturer til en billig penge. Crosseye.org
-
Lærer man mye av FS?
Vel TAL.. Nå vet ikke jeg hvem av oss som har flest nesehjulslegger på samvittigheten.. Velger og tro at SÅ enkelt er det ikke å lande om selv du kan havarere med flere timer med ik i boka? Når det gjelder "inputs" eller workload om du vil så trenger du ikke belære meg om antall akser, du forstår godt hva jeg mener. Man kan ikke sammenligne landinger i FS med CH stikka si og i virkeligheten. Teoretisk kan man det, men hverdagen er noe helt annet og med langt mere hjernebruk. Selfølgelig finnes det noen FS'ere der ute som ved hjelp av en IK i passasjersetet kunne klart og landet på sin første tur, men ikke alene i et fly for første gang.. de er det laaangt imellom. Jeg mener ikke å si at det er vanskelig, for selv Bush kan fly, men som med alt annet krever det trening og gjenntagelser før man mestrer det. Man blir ikke god i rally fordi om man logger 1000 timer på playstation i Collin mc rae med ratt og pedaler heller.
-
Lærer man mye av FS?
jepp, ser deg for meg som sånn han med mikro og rød byggmester bob hjelm som dro rett opp til han buffra ned igjen
Håvard Olsen
Medlem
-
Ble med
-
Siste besøk