Gå til innhold

Tom I. Berg

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Nå har dollar steget med 14% den siste tiden, slik at den reelle nedgangen ikke blir like stor for DY og SK.
  2. Vil tro Do328
  3. Tom I. Berg la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    I forbindelse med at Norwegian setter opp ruter til Dubai tenkte jeg å bestille meg tur nedover. Etter litt søk på nett finner jeg ikke noe før i 2009. Stemmer det at de har det annenhvert år ?
  4. Reiste med 600 fra eve til grm, og det var ikke sete på 9F så jeg fikk god benplass;)
  5. Oki. Var det jeg regnet med ut fra antall rader i setebestillingen. Noen som vet om rad 9 på -600 har fjærnet vindussetet? Står ikke tilgjengelig der, og har booket meg inn bak.
  6. Tom I. Berg la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Hei Noen som kan finne ut hvilket 737 type som går til malaga i morgen. Får bare opp All Series-Stage 3 på SAS sine sider.
  7. Hva er egentlig forskjell mellom wetlease og ACMI? Eller er dette egentlig det samme?
  8. wet er med mannskap, mens dry er uten om jeg ikke husker helt feil
  9. Hangar.no har også lagt ut en film om produksjonen av maskinen. http://www.hangar.no/video/making2.wmv
  10. Noen som vet pitchen i cabinen? Syns setene så ut til å stå rimelig tett.
  11. Er vel afterburner som skaper utfordringer i "kampen om hovedflystasjonen." Å høre turbopropp og en 737 stikke er bare kos i forhold
  12. Med en telelinse og ei kald ei så vil vel forsatt Topp 13 funke fint som spotteplass Spøk til side. Om de først skal gjennomføre en slik flytting så bør det vel la seg gjøre å flytte den sivile delen også? Det vil jo frigjøre store arealer som kan benyttes til andre formål. Behovet for to rullebaner vil aldri melde seg i Bodø slik som skissa legger opp til. Områdene vil vel bli så attraktive som industritomter at en flytting vil være tildels selvfinansierende.
  13. Kunne jo lagt den fra Snippen, via glasshuset og ned til langstranda. Så kan jagerne fly rett inn fra Evenes når de skal på tyngre vedlikehold.
  14. Ser i aftenposten at Sterling vurdere å ta opp kampen med SAS og NAS på de tyngste innenriksrutene. Skal bli interessant å se om de vil lykkes dersom de bestemmer seg. Billigere å fly for en periode vil det uansett bli. http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2213289.ece