-
Lavflygning i Tromsø
Regner med at flygeren var lokalkjent og at wiren var på kartet? :sleep:
-
SAS vil gjeninnføre bonus for privatpersoner
Bonus eller ikke, det vil ikke redde SAS. Se hva BA og Iberia gjør nå!
-
Ikke en krone til for å redde SAS
SAS er og blir "topp-tungt", den som hadde gjort noe med det ville reddet selskapet,MEN INGEN TØR!
-
Reportasje - På klapp i Krohn AIr (smakebit)
Har Peppe`s egen avtale med Comfort eller? Nei da, flott bilde, ser frem til første "live" bilder fra den ruten, i et bra terreng med utfordrende vær. :cool:
-
PAK-FA first flight
Hmm! Hvorfor kjøpe fly fra USA, her får vi jo en trokopi. :confused:
-
Long range på LN-RAB?
Hallo, er det ikke "papirer" på den flyvemaskin ???? :mad:
-
Iran Air av banen på Arlanda
Hva skjedde med venstre motor? Det var jo grunn til at flyet svingte mot høyre, og de stoppet i brøytekanten. :confused:
-
Norwegian av banen på bardufoss
Mine herrer! Det har i alt for mange tilfeller lett for å utarte seg til det usakelige. Er det fordi noen "holder med SAS og andre Norwegian". Hvor flyene kommer fra og om sertifikatene til mekanikerne ikke var sendt LV til godkjennelse har vel ingen ting med glatt bane på Bardufoss å gjøre! Hold dere til saken, så blir alt mye enklere. (SAS har også vært i snøbrøyta på Bardufoss). :whistle:
-
Norwegian står, SAS går
Selvfølgelig går det på sikkerheten, men det gjør det jo uansett vær og føre. Alle har jo samme opplysninger om vær og baneforhold, det er jo sjelden noen kanselerer en avgang til et sted med "dårlig" forhold. Vi drar, så får vi se! Både Tor og jeg har opplevd flere turer med "divertion" pga vær/bane. Dette gir forsinkelser og irritasjon for pax., samtidig forplanter dette seg på rutenette videre for flyinndividet. Vi som sitter på, og ikke har ansvar kan både kritisere og irritere oss, men jeg er glad for at de som sitter der foran er sitt ansvar bevist og gjør det rette for pax og sleskap.
-
Storkunder vraker Norwegian
Det er beklagelig at SAS, nesten alltid har hatt for svak ledelse i Norge. Som du skriver,Tor, det er her pengen har blitt tjent, men vi fikk ikke beholde overskuddet. Det var dansker og svensker som tok VÅRE penger. Jeg er 100% sikker på at dersom ledelse og politikere her i Norge hadde sakt NEI til de store overføringene, ville SAS i dag sett anerledes ut. Tenk innriks i Danmark, hvor de fløy DC-9, det hadde jo vært mer økonomisk med en Navjo. Dette har vi sponset, gir meg her før jeg blir irriter! Ha et godt nytt år alle sammen. :whistle:
-
Storkunder vraker Norwegian
De er bra du er opptimist Tor, forhåpentlig er det vel et liv etter "døden" også for SAS. Tenk om "vi" hadde fått kvittet oss med alle "likene i lasta" i våre velmaktsdager!
-
Rullebanen var for kort på Rørvik
Kan man si at rullebanen var for kort ????? :confused:
-
Bør feite mennesker fly?
Hva var det emnet var ? Noen ganger virker det som om isen blir vel "tynn", men dersom isen holder er det jo mulig å komme seg iland.
-
Å fytterakken for en Windshear!!!!
Skulle gjerne sett flere bilder av den "landingen"!
-
Piloter ønsker å sove!
Det flys vel alltid med 3 mann på langruter, dette for at en skal kunne hvile på turen. Den flygeren med minst erfaring får lov å "passe" flyet på cruise. Han sitter å "glaner" på de to andre under avgang og landing.
Terje Tveten
Medlem
-
Ble med
-
Siste besøk