-
Alene i Seattle
Heisan Hans Jørgen! Trivelig å lese historien din og kjenner meg igjen på flere av punktene du nevnte Joda, prosjektet er stort og det kommer til å ta tid, lang tid. Kjærringa mi anbefalte også at jeg skulle komme meg ut av kontoret og inn i egen "hule" med all "dritten" min og det ble vel etterhvert litt mer enn hun hadde tenkt seg Har nå i hvertfall nok å henge fingrene i gjennom mørke høst og vinterkvelder Været her er så som så. Går fra regn og kjølig til sol og stekende temperaturer.
-
Alene i Seattle
Flott!
-
Alene i Seattle
Er der ofte i løpet av hockey sesongen og ser på Portland Winterhawks. Vi må da finne en måte og treffes på
-
Alene i Seattle
Er jo ikke så gærnt som navnet på emnet men syns det ville ha vært morsont å få kontakt med felles nordmenn. Skype/msn: flyboyandre eller andre.nordheim@hotmail.com
-
Den røde løperen er ute for godtfolket fra Norge
Bildet viser at Vidar er i byen som jeg bor og da ble det en dag sammen. Helge forstod hva jeg mente
-
Den røde løperen er ute for godtfolket fra Norge
Fikk en hyggelig beskjed fra Vidar Eggen her om dagen. Fortalte meg at campingbilen hans var pã tur nord fra California med kurs mot Vancouver. Som dere ser på bildet så har jeg et uendelig bevis på at han slapper av rundt en mil fra huset mitt. Så i morgen tidlig henter jeg dem og starter i garasjen min. Allerede reservert plass for Boeing omvisningen kl 14 men tenker vi drar og ser på 737 fabrikken også. Velkommen!
-
Radar Contact Version 4.3.3845
Jeg bruker Radar Contact og jeg syns det er et godt alternativ til default ATC men selvfølgelig ikke det samme som Vatsim/IVAO. I tillegg til å lese diverse forum så anbefaler jeg på det sterkeste og lese manualen som kommer med. Selv om det er kjedelig så er det alltid smart ã studere dokumentasjon som kommer fra produsenten selv
-
Boeing Factory Tour
Besøkte Boeing's hovedfabrikk I Everett I går og tok blant annet en 90 minutters omvisning av produksjonslinjen for 747-8, 767, 777 og 787 Dreamliner. Kamera var selvfølgelig ikke tillatt på omvisningen men tok noen bilder etterpå. Den enorme GE90 som brukes på trippel 7. Vertikale halefinnen til en 747-400 Genx er en av 2 alternativer kundene har på Dreamliner. Den andre er RR Trent 1000, motoren som var brukt på jomfruturen. Akkurat nå har Boeing 850 bestillinger inne for den nye 787. Fly nummer 1000 av den populære 767 varianten kom ut av fabrikken I høst mens jeg stod og så på eksemplar nummer 500 av trippel 7 varianten under montering av landing gear. Denne maskinen skal til Air Austral. Her er et par "fun facts" Fabrikken har plass til 220 NHL hockeyarenaer. Fabrikken har plass til hele Disneyland og dens 12 akere med parkering. Er bare 1 fly som kan komme innom for gratis touch-up paint....... Air Force One Takk for meg
-
Håper alle har hatt en fin jul og fortsatt god rom
God Jul fra Seattle
-
Video av egen flight !
FSRecorder lagrer bare koordinatene av flygningen slik at det kan spilles tilbake ii simmen i form av "reprise". Det er under reprisen du bruker et program som Fraps for å lagre videofilen.
-
Noen som kjenner til?
Jupp, premiere er faktisk enklere å bruke til redigering enn Sony Vegas i min mening. Mange av filmene jeg laget for Youtube var redigert med Premiere. Nå bruker jeg Sony Vegas Moviestudio og liker det veldig godt. Du kan jo laste ned en trial av den og prøve den
-
Noen som kjenner til?
Jeg brukte premiere en stund Tom. Mulig jeg kan svare.
-
Den perfekte tur til USA!
Syns 4 dager er hårreisende for slik en lang tur. Er nok ikke overraskende at folk som vil oppleve USA for første gang tenker på NY, LA eller Vegas. Har stort sett vært i hver stat etter at jeg flyttet over dammen for 13 år siden. LA er nok mest behagelig på den årstiden men reisetiden er mye lengre enn NY. Østkysten blir sur på den årstiden. LA er komfortabel men en møkkaplass og dyrt. Vegas er ikke alt som folk tror heller men ganske billig på den tiden av året. Har du tenkt på Chicago? Veldig enkelt inn og ut og en bedre opplevelse enn NY. Været derimot? Surt og kaldt............
-
Neste generasjon
LOL
-
Neste generasjon
Tom, tør jeg spørre hvordan du rotet deg til disse klippene?