Gå til innhold

Toni Sucic

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Toni Sucic la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Jeg lurte på hva "bleed pack" er, noen som vet?
  2. Fint at ingen ble skadet og flyet var mer eller mindre inntakt
  3. Skal til Kroatia i morgen og er megastressa! Hvor stor er sjangsen for at jeg kan bli smittet av svineinfluensa? og hva må jeg gjøre? Er det smittefare på gardermoen? (Beklager om denne posten vekket oppsikt, men vil ikke bli smitta )
  4. Toni Sucic svarte i Toni Sucics innlegg i et emne i Kaffekroken
    Nei, jeg takler ikke et nei Men takk uansett En ting til... Åssen kan jeg snakke med piloten? Skal jeg bare gå rett inn i cockpiten, det hørtes litt merklig ut...
  5. Toni Sucic la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Hei, jeg skal reise til Kroatia snart med Norwegian, så jeg lurte på... Hvor stor sjanse er det for at jeg får se Cockpiten? Jeg skulle gjerne tatt et par bilder (et par hundre ) . Er det bare å spørre flyvertinnen med en gang man kommer inn i flyet? Kommer jeg til å få lov? Reiser i morgen, så håper på svar fort! Takk på forhånd
  6. Dette så spennende ut
  7. Toni Sucic svarte i A Ls innlegg i et emne i Kaffekroken
    wow, det var en stilig video, i ett øyeblikk trodde jeg det var ekte. De add-onsene må ha kostet en formue!
  8. Det var skummelt, naken mann som går amok! :0 Glad jeg ikke var der..
  9. Toni Sucic svarte i A Ls innlegg i et emne i Kaffekroken
    Hvis dette funker kommer jeg til a glise av glede i en uke.
  10. Ikke noe å være redd for. Det er fysisk umulig.
  11. Skuffende... Vel, man kan alltids håpe
  12. Toni Sucic svarte i Øyvind Grassdals innlegg i et emne i Kaffekroken
    Fant det jeg og, grovt...
  13. Klassen min og jeg skal på en tur til det tekniske museumet i oslo (sorry hvis det er lite info, men er alt jeg vet ) og jeg har hørt my snakk om en flyutstilling og at det er flysimulatorer der, er det noen som vet mer om dette? Takk på forhånd
  14. Så lenge trykket ligger på under 12 BAR går det greit. Og husk at drivstoff brukt nåtildags er ikke akkurat "trykt" det heller. Begge deler er eksplosive... Og det trengs varme får å antenne vanlig jet drivstoff, samme er det med hydrogen. Desuten er det eksplosive trykket til hydrogen 13,15 BAR. EDIT: Det kan lagres i trykkbeholdere. Så er det bare å "pumpe opp" flyet med det
  15. Jeg har tenkt på dette lenge... Når jeg flyr i fsx består om lag 40% av vekten av drivstoff, og det er veldig plagsomt. Jeg hat forsket litt på emnet og funnet ut at siden Hydrogen har en lav egenvekt, lav frysetemperatur og kan være veldig eksplosivt, hvorfor bruker de det ikke i fly? 40 000 ft (Veldig kalt, derfor er det bra med lav frysetemp.) Cargo (Derfor er det bra at Hydrogen er et lett drivstoff.) Eksplosivt med riktig blanding Oksygen (Bra nok til å drive en jetmotor.) I tilleg er det miljøvennlig, fordi det bare blir dannet vann etter forbrenningsprossesen. Hva synes dere?