-
Kjetil Mathisen B737-800 sim i VG
Det var meg som satt Oslo :-D Begynte å lure litt når du svinga midt imot inbound traffik
- FLG?
-
finnes ENGM-ATIS på nett?
Skal vel være et telefonnummer du kan ringe til også, for å høre den..
-
Bygge cockpit
Regner med alt du trenger finnes i tillegsprogrammet FSUIPC, der er mykje fleire valg når det gjeld assignments.
-
SAS-pilot slakter Gardermoen
Vel, det er tatt høgde for støyrestriksjoner i det nye systemet. Men det er kanskje ikkje tatt høgde for dette i kontakt med media da.. Det er slik eg tolkar det. Reagerer sjølv også på at det blei annonsert som "grønne innflyvninger", kanskje det er grønt fra sekvenseringslegg og inn, men før det må de jo ta høyde for å levle ut og fly mykje lenger enn før. Synes berre det hørtes rart ut at dei ikkje hadde tatt høgde for støyforeskrifter, når mykje av det nye systemet er bygd akkurat for å blidgjere befolkninga i nærområdet
-
SAS-pilot slakter Gardermoen
"Glemte" støyforeskriften? Slike ufunderte påstandar er vel ikkje med å på å skape ein bra diskusjon? Det at flya blir sekvensert i rundt 10k fot, er vel med på å redusere støyen, istaden for at "kabalen blir lagt" i 4000ft over Oslo-området. I tillegg er alle SIDane lagt gjennom såkalte støykorridorer der dei plagar minst mulig folk. (SIDane er forøvrig pilotane veldig fornøgde med, då desse går nesten rett på kurs) Men at å ligge i level flight (FL100/110/120) fleire nautiske mil på sekvenseringsleggane ikkje er drivstoffbesparande, det kan vi vel være einige om
-
Hva skal du begynne på morgen?
Fortsetter på overføringstrening i tårnet på Ørsta/Volda - Hovden. Utsjekk i månedsskiftet september/oktober mest sannsynlig
-
Fly måtte gå rundt på Schiphol pga annet fly idag
På storflyplasser så kjøres det gjerne tett, og det er nok flere go-arounds per dag, på grunn av landing foran som ikkje har komt seg av rullebanen i tide. Sjølv om det kan kjennes dramatisk ut for pax, så er det nok ganske normalt ja. Den totale innsparelsen på kapasitet er større enn om man skulle kjørt separasjon som ga garanti for at flyet foran kom seg av Har snakka med med både piloter og ATC, og her er dei enige, heller risikere nokon få go arounds per dag, enn å kjøre større separasjon på final.
-
Er det lov å spørre...
Som over gjennomsnittet musikkinteressert ble dette relativt uinteressant og lite nyskapende
-
Verdt ett nytt forsøk..?
Eg var også positiv til det nye forumet som et alternativ. Men falt raskt tilbake då aktiviteten på VATSIM-delen av dette var lik null. Det er dette som er mitt hovedfelt og dei brukarane eg ønskjer å nå. Ellers så synes eg ting har roa seg her på forumet, og tonen er god. Nokon må kanskje ha litt "kurs" i forumbruk. når dei lagar trådar har subject som "JEG TRENGER HJELP!!!!". Istaden for "Problemer med PMDG 737NGX". (Tilfeldig eksempel). Man er ikkje forumpoliti eller "troll" fordi man gir desse et tips eller to om forumbruk Sjølv merkar eg, som Benjamin skriver, at eg også blir småprovosert av innlegg som kryr av skrivefeil og usamanhengande setningar som nesten ikkje kan tydast. Men samtidig må man forstå at dette nødvendigvis ikkje er noko vedkomande kan noko for! Og leggge den såkalte "godviljen" til
-
Finne flightplan
Det er nok vanskeleg å få validert slike lange ruter uten verktøya dei "proffe" har. Du kan som ei nødløysing prøve å validere for "just me" i Vroute. Då slepp du desse høgderestriksjonane på ATS-rutene, trur eg.
-
Mobilbruk orsakar inte olyckor
Thread Derailed
-
Mobilbruk orsakar inte olyckor
- Norsk FlySimulatorSenter Buskerud
De fleste simfolk jeg kjenner, er stamgjester her inne. Så her inne kan det nok bli en god diskusjon etterhvert. Et annet synspunkt: Om simmen blir Microsoft Flightsim-basert så er det, vertfall for meg, et must å kunne kople seg opp på Vatsim- Norsk FlySimulatorSenter Buskerud
Dette høres spennende ut! Og ville definitivt benyttet meg av simulatoren om den var av god kvalitet. Hos de profesjonelle aktørene får man kanskje 2 timer, der mye går bort på briefing osv. og man sitter igjen med ganske lite flytid totalt. Det er slutt akkurat når man har "kommet inn i det". Tror det som ville vært interessant var å kunne få litt flere timer til en overkommelig pris. Kanskje en "arbeidsdag" for et par tusen kroner? Så kan dere jo alltids selge kortere tider til andre arrangement der deltagerene kanskje ikke er så "hardcore" simmere som det du vil finne her inne - Norsk FlySimulatorSenter Buskerud