-
Mobiltelefon - anbefaling
Visst du har hatt Nokia N95, så anbefaler jeg å kjøpe Nokia N95 8gb. jeg er selv på min andre N95 8gb, og har hatt vanlig N95 før. Er storfornøyd med telefonen. 8gb har bedre batterikapasitet og større skjerm enn forgjengeren Har hatt HTC touch diamond og Iphone, men de var ikke brukelig til noe, så det ble Nokia igjen. Jeg anbefaler så absolutt ikke Touch.
-
Fly i brann etter landin.
Vell, det blåste kun 19knop, med gust i 33. Men med tanke på at det var windshear warning, så hadde nåkk sikkert pilotene kompensert dette med høyere fart enn ved en normal landing. Så det blir omtrent det samme som om man skal presse en C172 ned i 100 knop. Hva skjer? Jo, man går rett til himmels igjen. I slike situasjoner vil jeg tro at det er normalt å ta en go-around visst farten er alt for høy, istede for å presse snuten ned slik som det ble gjort.
-
favoritt flyselskapet ditt.....
1x Widerøe - Fordi de betaler lønningen min. 2x SAS - Service når det først oppstår problemer. 3x Thai - Service ombord.
-
Volum champagneglass
+ - 20cl sånn ca... men man kan sikkert få champagneglass i alle størrelser.
-
Håndbagasje
- Min yndlingslåt i disse tider!
Jeg har vell ikke noe favoritt band for tiden. Jeg er veldig allsidig men for tiden hører jeg mye på Cezar - Keep on trying [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UvZOcYxEtSg- Hvem er du?
jaja... får vell si litt om meg og da Thor-Håkon Sæther Dallavara er mitt fulle navn, akkurat rundet 24 år. Jeg er over gjennomsnittet interessert i fly og alt som har med fly å gjøre. Jobber for tiden i Widerøe Hammerfest. Jeg har også vært å jobbet hos Widerøe både i brønnøysund, trafikk kontoret i Bodø, samt 6 måneder på kundeservice før fruen fant ut at det var en knall idè å flytte til Hammerfest. Utdanningen min består av GK elektro og VK1 Elektronikk. Har tidligere jobbet som bilmekaniker, innen IT, maler/tapetserer. Jeg elsker nye dappedutter som tv`er, pc`er og mobiltelefoner. og vi må ikke glemme Mercedes og Polaris- Qantas olycka i Australien.
Det jeg tror han ville fram til, var at journalistikk med heftig overskrift selger best. Ingen gidder å kjøpe en avis med overskrift "lite eller ingenting spennende skjedde i dag". Å det er jo et kjent faktum at medier blåser ting litt opp for å få flest mulig salg. Jeg tror ikke at noen er ute etter å "ta" Qantas, men siden dette er ett selskap med ett rent og ryddig rykte (i mine øyne) så er det litt ekstra "bensin på bålet" til mediene.- De Iceing
Første dag? Vi i Widerøe har kun ett dags kurs på de-icing. + e-learningskurs... Men eneste måten å lære på, er bare å følge med, å skrive notater Visst dere har eksamen på dette, så får du garanter spørsmål om forskjellen på væskene, holdover tiden, clear ice etc... stort sett det meste du burde vite for å de-ice- Star Alliance og mine rettigheter som passasjer
Stemmer som Bryde sier. Visst du har gjennomgående billett fra BOO - MAN, så har du krav på ombooking til første mulige avgang, matpeng (visst du kommer mer enn 2 timer forsinket frem til ankomssted), hotell visst det er nødvendig, samt transport t/r fra APT til HTL. Men du har derimot ikke krav på kompensasjon visst forsinkelsen skyldes ekstraordinære omstendigheter. Men visst du har 2 - 3 forskjellige bookinger, så har du ikke krav på hverken ombooking, mat, hotell etc siden du kun har kontrakt med flyselskapet fra A - B. Da må du nok punge ut for nye billetter. Med mindre du har flexible billetter videre.- Ny Bilstereo
Jeg har selv Pioneer AVH-P5900DVD, og jeg er storfornøyd. Men visst du ikke skal ha noe fancy greier, men en helt enkel og grei cd spiller med radio. Så anbefaler jeg deg å kjøpe en Alpine spiller. Der får du kanon kvalitet samt ikke så alt for gærn pris.- Cruisebåt i lett bris til havs.
Vell... i dette været er vell ikke middagen det man tenker mest på.. :sick: og at båten ikke hadde motorkraft hjalp vell ikke på apetitten det heller.- Vis fingeren til SAS
Bodø & Kirkenes har det hvertfall...- LN-ABQ
Flyet er 1969 mod visst jeg ikke tar helt feil...- LN-ABQ
15.august 2007 fikk LN-ABQ (Reims Rocket) engine failure, og måtte nødlande midt i skogen i nærheten av karasjok. og jeg ble den heldige utvalgte som måtte kjøre 270 mil t/r for å hente den. etter planen så skal den bli restaurert her i Bodø. må bare finne ut om det lønner ser først. men hvertfall. her er ett par bilder fra turen - Min yndlingslåt i disse tider!