Gå til innhold

Peter-Hans de Zwarte

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Ifølge se.no er dette episode 3 og programmet heiter "Airplane Repo". Håpar nokon kan finne sendeskjema for heile serien og reprisane, har sjølv leita, men fant ingenting.
  2. Satt å surfa på den verds vide veven, og kom over ein artig side med brukar genererte artiklar på engelsk, om Russland (English Russia). Her fant eg også mykje fly relaterte artiklar, som kanskje kan interessera dykk og? Her er ei liste med lenkjer: Airport as an Airplane Sees It (Part One). Airport as an Airplane Sees It (Part Two). Airport as Pilots See It. Airport as a Dispatcher Sees It. Airport as a Suitcase Sees It. Airport as a Tomato Sees It. Andre artiklar utanom "Airport as a ... Sees It" serien: Ekranoplan Vnukovo Airport Russian or Not Russian?
  3. Endra innlegget mitt til å innehalda: Kunne ikkje det vera ein ide, så kan folk enten starte torrent-klienten og begynne å laste opp fila, eller legge ut fila på nytt.
  4. Jo det gjer det vell' date=' men ikkje visst me brukar ein som finst frå før , men uansett, nokon har vell ein back-up av filbiblioteket, slik at det ikkje går tapt i morgon? Men for all del, flightsim.no bør ha eit eige filbiliotek og ikkje berre overføre alt til for eksempel avsim.com. Det blir jo som å leite etter nåla i høystakken i forhold. (De skjønne vell kva eg meiner, for trøtt til å forklara betre.) Dette med seeders kan me jo enkelt fikse ved å ha ein torrent-kategori på forumet der folk kan be om seeders til ein fil .
  5. Ny idé, kva med å starta ein Torrent-tracker? Det er jo fult lovleg så lenge ein ikkje delar filar med opphavsrett som forbyr deling, og bla. NRK har suksess med å dele sine eigen TV-program via fildeling med eigen Torrent-tracker.
  6. Er jo ikkje verre å få tak i ein gammal maskin (For eksempel frå Win 98 tida), installera Apache, FileZilla osv. Kople den til eit breibands-modem og opne portane. Einaste problem er at maskina må stå på 24/7. Eg har 10/10 Mbit/s fiber linje og ein gammal maskin, men kan dessverre ikkje sett opp noko pga. i heimen vår skrur me av all elektronikk om natta pga. brannfare .
  7. Stod også ein artikkel om boka og forfattaren i dagens Os & Fusaposten.
  8. No har eg installert desse tillegga: - Ground Environment 2006 (payware) - Real Environment Pro (freeware) - Lennarts texturpaket (freeware) - Norske Flyplasser (freeware) - Norske Broer (freeware) - Norske Kirker (freeware) - Norway Quality Mesh (freeware) - Norway Roads (freeware) - Norway Scenic (freeware) - PMDG 737 (payware) Har også brukt Tom Knudsen sin Ground Environment Merge Guide PRO og Wind Guide - Final Edition. Her kan de sjå resultata. Kva synst de?
  9. Hei, lenge sidan eg har spelt FS9 (FS2004) no, og sidan sist har eg fått heilt ny PC som taklar det på lett på ultra high, dermed har eg lyst å ta hakket vidare og få FS9 til å sjå og følast endå meir realistisk ut, men det er så mangen forskjellige produkt å velga mellom på marknaden at eg treng litt hjelp. Har nokon tips til programvare (helst freeware, men payware og) som vil få FS9 til å sjå og følast heilt herligt ut? Kva med å lage denne tråden til ein "må-ha" ved reinstalasjon av FS2004-tråd?
  10. Han var FedEx ansatt som satt klapp .
  11. Veit ikkje om dette har vert lagt ut her før, men iallfall koss dykk med lesinga . Les den korte versjonen eller den lengre, meir detaljert versjon i PDF (anbefalt).
  12. Peter-Hans de Zwarte svarte i Emil Topstads innlegg i et emne i Kaffekroken
    Er ein stor gruppe entusiastar som restaurere ein Concorde, og den skal visstnok vera flygeklar snart, meir info: Google (har ikkje tid å finne sjølv pga. leksar.).
  13. Nope' date=' det er denne: Litt skuffa forslagt mitt ikkje blei brukt, men jaja...
  14. Litt flyhistorie: Addison Pemberton, familien hans og eit team av frivillige brukte 8 år på å restaurera ein gammal Boeing 40C som krasja i fjella i Oregon, USA i 1928. Den gamle kråka hadde sin første flytur på nesten 80 år 17. februar 2007. Flyet er 10.5 meter lang, 4 meter høgt og med eit vengespenn på 14 meter. Passasjerane flaug i ein lukka kabine, medan piloten flaug i ein open cockpit bak kabinen. Addison Pemberton sa at under den første flyturen fekk han følelesen han kunne klatra ut av cockpiten, og gå på vingane til det var tid å lande, og flyet ville helda akkurat same kursen. Meir info her: - Boeing 40C Flies For the First Time in 80 Years (Vintage Aircraft) - Boeing 40C (Air Mail Pioneers) - Boeing 40C (Wikipedia)