Gå til innhold

Christian R Egeland

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Tydeligvis noen som har misforstått engine reverse, lurer på om journalistene egentlig leser gjennom det de skriver før det publiseres: Å reversere mot tårnet eller reservere motorene er vel ingen nevneverdig forskjell
  2. Tusen takk for kjapt svar Lars! Ser frem til å komme igang, blir nok en del IR lesing i månedene fremover nå, greit å være litt forberedt
  3. Hei! Skal starte på LFS/PEA nå i oktober og lurer da på om det er noen som har noen hete tips med tanke på flybilletter frem og tilbake - hvor mye må jeg regne med å betale der? Takk for alle tips:)
  4. Hehe - det høres bra ut:) trenger litt action her ute vet du - er ikke akkurat verdens navle:)
  5. Stemmer - den ble solgt til en gjeng i klubben her på Ørland, er vel akkurat nå på maintainance nede på østlandet tror jeg, men kommer vel opp igjen om ikke så altfor lenge. Er usikker på om den skal leies ut eller kun gå i privat bruk - men skal sjekke opp litt etterhvert og komme tilbake med mer info, Ivar.
  6. Når det gjelder selve ferry flighten til Kabul blir det et stopp på NATO base i Europa før flyene tar av og holder følge med et tankfly nedover. Flyene skal som kjent understøtte ISAF stryken og ha base på Kabul International Airport (hvor både belgisere og nederlendere har operert ut fra tidligere) og reiser ikke bare nedover for å hjelpe til mot demonstrantene. Dette er et planlagt oppdrag vi har fått allerde i høst og har ikke noe med demonstrasjonene i Afghanistan i dag å gjøre.