Gå til innhold

Jan Tillung

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Jan Tillung la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Hei folkens, Treng litt hjelp her... På worldaerodata.com så er alle rullebaner lista med kva type lys dei har. Forstår det meste slik som HIRL LIRL PAPI osv. Fant ei liste her som hjelper litt. Har og NGA si håndbok som lister nokre av typane, den kan ein finne her enn så lenge. "SF" "LIGHTS" "V1" "VT" er forkortingar eg ikkje funne informasjon om, samt resten av IACC typane i første linken. Kva er forresten IACC? Har søkt i fleire dagar på alle tenkelege plassar, men har ikkje funne noko meir info. Noken som veit kvar eg kan finne meir info om dei ulike typane? mvh Jan Tillung
  2. Hei folkens. Treng litt hjelp her med kryptiske sid/star kart for amerikanske flyplassar. Dei norske karta er enkle å forstå samanlikna med desse Sit her og ser på kart som ein finn på http://naco.faa.gov/index.asp?xml=naco/online/d_tpp . Har lest og lest i fleire dagar no, men klarer ikkje heilt å finne ut av korleis eg skal bruke dei. Om nokon har peiling på dette og kan hjelpe meg, helst via tlf, så send meg en PM. Grunnen er at eg kunne tenke meg å legge inn ferdige SIDs i FSNav. Er nesten ikkje ein flyplass i USA som har SID i FSNav. JT
  3. Jan Tillung svarte i Johnny Molunds innlegg i et emne i Kaffekroken
    12000m er ca. 39370ft og det er vel ikkje unormalt på turar over "dammen". JT
  4. Jan Tillung svarte i Kåre Ingebrigtsens innlegg i et emne i Kaffekroken
    Er det nokon begrensning på LLZ offset på ILS? Er ikkje GP på Sandane, men der er LLZ offset 34° RWY 9. Er den andre plassar i Norge som har meir enn dette? Prøvde meg på ei landing der i går kveld. Stummande mørke med regn og dårleg sikt. Såg innflygings lysa før MAPT, men vinden snudde 180° når eg hadde pasert 1500ft. Vart litt stress med å rekonfigurere for headwind rett før touchdown Godt at eg har ein del timar med Baron 58 ellers hadde eg nok missa. Bruker ein modifisert default Baron 58 med turbo. JT
  5. Jan Tillung svarte i Aleksander Berges innlegg i et emne i Kaffekroken
    Nei, ser ikkje ut til at dei har fått oppdatert databasen.
  6. Jan Tillung svarte i Aleksander Berges innlegg i et emne i Kaffekroken
    Er litt feil i hos EAD. 6319 og 6321 er for Helgeland, men det er 6321 som er den nyaste av dei. 6315 skulle eigentleg vore erstatta av 6317 for Værnes, men 6317 finnest ikkje i databasen enda. Area chart for Bodø finnest heller ikkje hjå EAD. Det skal vere 6323 ifølge ENR 6.1 index over enroute kart. Håpar dette har hjelpt til å klarere litt misforståing mellom Tarjei og Aleksander. Sia vi snakkar om kart så lurer eg på om nokon har ENR 3.3, den siste versjonen har vore låst i EAD databasen i lang tid no. JT
  7. http://www.theregister.co.uk/content/28/34776.html
  8. Jan Tillung svarte i Dag Johansens innlegg i et emne i Kaffekroken
    Kan du forklare dette for dei som ikkje kan "gresk"
  9. Jan Tillung svarte i Dag Johansens innlegg i et emne i Kaffekroken
    Tenkte ikkje så langt..sorry Tok meg eit par TnG, ein frå øst og ein frå vest Skulle sett meg taxe det var ein komedie å svinge. Berre godt at rullebana er øst/vest. Sidevind av den styrken med Baron er ikkje å spøke med, det har eg testa ut
  10. Jan Tillung svarte i Dag Johansens innlegg i et emne i Kaffekroken
    Jauda. Det storma bra i FS også med real world weather på Bodø Lufthavn Thuderstorms - wind 239 at 40 - visibility 5miles. Det er det som kjem opp når eg laster ned væroppdatering.
  11. For å gjere dette enkelt. Har du FS9 så står alt dette i learning center. Gå i index og velg T så scroller du ned til Airpot Traffic Pattern. Det som står der er fra ei bok laga av King Schools. Står også ein del om dette i Flying Lessons under Private Pilot Lesson 4. Det er alt det som står her inne eg har brukt for å lære meg det teoretiske. Om eg får det til i praksis er ei anna sak
  12. Total forvirring her ja. Som en ny virtuell pilot så tok eg like godt fatt på Flying Lessons i FS9. Det var ikkje lett nei Klarte faktisk å komme meg til Private Pilot Checkride som eg då feila gruding Vart for mykje å holde styr på ja...Altitude +/- 100ft, Airspeed +/- 10 KIAS og Heading +/- 10 degrees. Og ja, eg har brukt mange timar på og lese det som står før kvar leksjon, men det var ikkje enkelt å forstå alt. Ein av tinga som eg ikkje fekk heilt til var nettopp dette med traffic pattern. Og ikkje minst VOR navigering Har vorte litt klokare no etter å ha prøvd meg litt på ega hand med 172'en og Baronen. Trur min største prestasjon så langt er å lande 737'en på Flesland manuelt(utan ILS) med 10knop sidevind frå vest(realism på hard og real world weather)
  13. Jan Tillung svarte i Ole-Jørgen Søbergs innlegg i et emne i Kaffekroken
    Gratulerer! Du får ta ein tur innom Voss(ENBM) då slik at eg kan få meg ein tur Kor de tek pengane frå skjønar eg ikkje, men det er vel ei prioriterings sak.